Zelfstandig medewerker travel & hospitality

Villa Mer Word jij er blij van om onze gasten een hele fijne vakantie te bezorgen? Solliciteer dan als stagiair op de functie van zelfstandig medewerker travel en hospitality bij Villa Mer in de luxe Badplaats Cadzand!

Je werkdag begint met het bekijken van de reserveringen voor vakantiehuizen en appartementen. Zijn er nog bijzonderheden? Ook beantwoord je vragen die na werktijd binnen gekomen zijn. Zodra je dat gedaan hebt, komen de eerste telefoontjes binnen. Je helpt mensen aan de telefoon bij het boeken van hun vakantie. Daar neem je goed de tijd voor. Ondertussen komen er ook gasten aan de receptie. Een van de gasten heeft een klacht. Er is iets kapot in het vakantiehuis. Je vraagt goed door en zorgt dat er een monteur geïnformeerd wordt om de storing te herstellen. Als het weer wat rustiger is ga je ideeën bedenken voor in de nieuwsbrief aan gasten. Ook leg je alvast de informatie klaar die je meegeeft bij het inchecken van de nieuwe gasten. Je vraagt een offerte aan bij de leveranciers van welkompakketjes. Die bespreek je met je stagebegeleider. Een gast komt aan de balie om te vertellen hoe tevreden ze is. Je bedankt haar en geeft het compliment ook door aan je collega's.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je wordt er blij van als je merkt dat de gasten tevreden zijn. Als er vragen aan jou gesteld worden door een gast, vind je het leuk om de gast te woord te staan. Als je het antwoord niet weet zeg je dat gewoon en bespreek je de vraag met je stagebegeleider. Je geeft binnen het team gevraagd en soms ook ongevraagd je mening. En je probeert daarbij ook uit te leggen waarom je vindt wat je vindt. Als iets af moet maak je het af. Als je planning niet goed was zie je dat als een leermoment en probeer je de volgende keer je planning beter te maken. Je vindt het leuk om samen te werken en je vindt het ook prima om af en toe even alleen te moeten werken. Je streeft ernaar om foutloos te werken en als je dan toch een fout maakt herstel je die. Je staat mensen te woord aan de telefoon. Je spreekt en schrijft goed Nederlands. Je spreekt (beginners) Duits en je bent bereid om wat extra Duitse woordjes en zinnetjes te leren en korte gesprekjes te voeren met onze Duitssprekende gasten.

Wat biedt het bedrijf?

Villa Mer verhuurt vakantiehuizen en appartementen in de mooie badplaats Cadzand. Je werkt in een klein team en daardoor is werkdag best veelzijdig. Ook kom je in contact met heel veel verschillende gasten. Bijvoorbeeld uit Duitsland, België, Luxemburg en natuurlijk uit Nederland. Ook ben je het aanspreekpunt voor toeleveranciers zoals schoonmakers en monteurs. De receptie van Villa Mer ligt vlakbij het strand. Naar buiten gaan in de pauze vinden wij daarom een goed idee! Vind je het gezellig om samen te lunchen of na werktijd eens keertje iets te gaan drinken? Mooi zo, wij ook. Team Villa Mer heeft heel veel ervaring in de hospitality branche. Wij vinden het erg leuk om je veel te leren en om je te helpen.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod

lees verder