Blue Sea Anba Romani
Je stage kent een 5 daagse werkweek van 8 uur per dag. Je bent dus 2 dagen per week vrij en daarnaast bouw je elke maand 1 vakantiedag op. Samen met je collega’s ben je het centrale aanspreekpunt voor gasten en draag je bij aan de algehele gasttevredenheid. Tijdens je stage krijg je de mogelijkheid om ervaring om te doen met alle voorkomende front office werkzaamheden waaronder: In/uit checken van gasten Het geven van advies en (toeristische) informatie Het verlenen van diensten (taxi bellen, een vliegticket uitprinten etc.) Klachten aannemen en afhandelen Financiële handelingen afhandelen (internet verkopen, kluisjes verhuren etc.) Administratieve handelingen verrichten (kamerkaarten aanmaken, paspoorten verwerken etc.) Reserveringen maken Tijdens je stage krijg je steeds meer verantwoordelijkheden, het hotel houdt daarbij rekening met je vaardigheden en ontwikkelingen. De stage is inclusief accommodatie en maaltijden en heeft een stagevergoeding van € 200,- p.m.
Wat ga je leren?
- Verleent service aan passagiers/gasten
- B1-K1-W1 Verleent service aan passagiers/gasten
- B1-K1-W2 Draagt zorg voor de veiligheid van passagiers/gasten en collega’s
- B1-K1-W3 Werkt aan professionele (team)ontwikkeling
- Begeleidt passagiers op de luchthaven
- B1-K2-W1 Assisteert en begeleidt passagiers
- B1-K2-W2 Handelt bagage af
- Begeleidt passagiers in het vliegtuig
- B1-K3-W1 Bereidt de vlucht voor
- B1-K3-W2 Begeleidt vanuit het vliegtuig het in- en uitstappen van de passagiers
- B1-K3-W3 Begeleidt en verzorgt passagiers tijdens de vlucht
- B1-K3-W4 Rondt cabinewerkzaamheden af