Roompot Callantsoog Stage Front Office
Tijdens je stage aan de front office zet je je vaardigheden in om onze gasten een geweldige ervaring te bieden. Je staat altijd klaar met een glimlach om gasten te helpen, of het nu gaat om vragen over hun verblijf, het bieden van informatie over de omgeving, of het verlenen van andere ondersteuning. Je beheert administratieve taken met precisie en zorgt ervoor dat alle front office processen soepel verlopen. Daarnaast zorg je ervoor dat de ontvangst- en gemeenschappelijke ruimtes er altijd verzorgd uitzien. Met jouw frisse blik en creativiteit draag je bij aan het verbeteren van onze service en help je mee om nieuwe ideeën te ontwikkelen, zodat onze gasten zich altijd welkom en tevreden voelen.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wie ben jij? Jij bent het visitekaartje van ons park en als jij dit meebrengt ben jij meer dan welkom bij ons: Je volgt een opleiding binnen Travel, Hospitality, Luchtvaart, Recreatie of Horeca Je bent zelfstandig, zet de schouders eronder en hebt een gastvrije instelling Jij straalt passie voor de hospitality branche uit
Wat biedt het bedrijf?
Wat kun je van ons verwachten? Stage lopen bij Roompot bied je een schat aan voordelen. We bieden goede begeleiding, alle ruimte om je te ontwikkelen én: Een goede stagevergoeding van € 500,- bruto per maand op basis van fulltime* beschikbaarheid Ruimte om je stageopdracht uit te voeren Overnachten bij ons op het park Via Learnit! uitgebreide trainings- en opleidingsmogelijkheden zowel Online (ruim 150 learnings) gericht op het ontwikkelen van je vakmanschap en zelfontplooiing Gebruik maken van de verschillende faciliteiten op het park. Denk hierbij aan het zwembad, midgetgolf of bowlingbaan Goede begeleiding on the job, een SBB/ELHBO erkende praktijkbegeleider en mogelijkheden om te blijven werken en door te groeien *Een fulltime stage is 38 uur per week, wat gelijk staat aan een stageweek van 5 dagen. Indien je minder dan 5 dagen per week stage loopt, worden jouw stagevergoeding en vakantiedagen naar rato berekend
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat