E-commerce specialist

Yarinde B.V. Opzoek naar een leerplek in de snelst groeiende planten webshop van Nederland?

Als E-commerce Specialist in opleiding hou jij je bezig met online verkopen en de online zichtbaarheid. Leer Je veelzijdigheid, online marketing en ben je op de hoogte van digitale ontwikkelingen. Je leert de wensen van onze klanten te vertalen in gerichte online commerciƫle acties. Je bent creatief, oplossingsgericht en wil jij alles leren op het gebied van SEO, webshops/websites, social media, etc. Je gaat je bezig houden met het bedenken van verkoopstrategieƫn, online campagnes en het analyseren van data. Al jarenlang hebben wij een passie voor alles wat te maken heeft met planten in de tuin combineren. Hier zijn onze borderpakketten uit voortgekomen. Ook bieden wij naast onze webshop informatie en tips over meer dan 7500 soorten tuinplanten. Lijkt het je nou leuk om het e-commerce vak te leren in de snelstgroeiende tuinplantenwebshop van Nederland? Stuur on dan een e-mail en wie weet zijn wij dan je nieuwe leerplek.

Naar wie zijn wij op zoek?

- Creativiteit - Interesse in een groene onderneming - Interesse in de online wereld - Sociaal - Veelzijdig - Beheersing Nederlandse taal ( schrijven en spreken ) - Klant gericht denken

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden een veilige leerplek waar een leerling de ruimte krijgt om de theorie in de praktijk uit te voeren. Omdat wij nog een jonge onderneming zijn is er genoeg ruimte om een baan te krijgen en hierin door te groeien.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Video Link

lees verder