Pehavo Cuijk Is klantencontact jouw passie? Wil in in de toekomst klanten gaan bezoeken? Kom dan bij team Cuijk
Je start bij Pehavo Cuijk op de expeditie. Hier leer je alles over de goederenstroom binnen een handelsbedrijf. Na deze korte periode mag je meelopen aan de balie zodat je klantcontact gaat opbouwen en dat je leert wat de kantvragen en klantbehoeftes zijn. Tussendoor mag je eenvoudige orders inboeken of orders die via de webshop binnenkomen verwerken, Al vrij snel ga je mee op pad met onze accountmanager en ga je werken aan de bekendheid van Pehavo en ga je proberen orders te scoren. Wij zijn een klein filiaal waardoor je met vele facetten van een handelsbedrijf te maken krijgt. En als bonus wil onze inkoper je graag alles vertellen en leren over inkoop-voorraadbeheer-backorders en klachtenafhandeling.
Naar wie zijn wij op zoek?
Om je te helpen een goede accountmanager te worden gaan we werken aan de volgende competenties: - klantvriendelijkheid: zodat je in staat bent om potentiƫle en huidige klanten op hun gemak te stellen. - sociale en communicatieve vaardigheden - vermogen om klanten te overtuigen van de waarde en noodzaak van aangeboden goederen of diensten - Productkennis - Zowel het zelfstandig als in teamverband functioneren
Wat biedt het bedrijf?
Pehavo Cuijk heeft een leuk gezellig team. In het team denken wij met elkaar mee en helpen elkaar vooruit. Wij delen kennis met elkaar en staan letterlijk op om elkaar te helpen. Binnen Pehavo krijg je heel veel goederen te zien; je krijgt alle ruimte om te leren waar deze goederen voor dienen. Wij zijn een klein bedrijf waardoor je vele facetten binnen een handlesbedrijf krijg te zien.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit