Bedrijfsvoeringsorganisatie West-Betuwe enthousiaste stagiaire gezocht voor op de helpdesk!
De student gaat aan de slag op de ICT helpdesk, waar ze ondersteuning bieden aan medewerkers en klanten met technische vraagstukken. Deze afdeling is het eerste aanspreekpunt voor alle IT-gerelateerde problemen binnen het bedrijf. De werkdag begint meestal met het inloggen op de systemen en het controleren van de openstaande tickets in TOPdesk, een systeem voor incident- en servicemanagement. Het doel is om de problemen van gebruikers snel en efficiënt op te lossen. Tijdens de werkdag zal de medewerker verschillende taken uitvoeren, zoals: Beheren van binnenkomende supportverzoeken: Het afhandelen van technische problemen via telefoon, e-mail of via het ticketsysteem. Dit kan variëren van het oplossen van softwareproblemen tot het ondersteunen van gebruikers met netwerk- of hardware kwesties.
Naar wie zijn wij op zoek?
We zijn op zoek naar een enthousiaste stagiaire die zich willen ontwikkelen in de wereld van IT-ondersteuning! Als stagiair op onze helpdeskafdeling krijg je de kans om aan de slag te gaan met TOPdesk, Active Directory en andere veelgebruikte IT-tools. Je zult werken aan het oplossen van technische vraagstukken, het ondersteunen van gebruikers en het verbeteren van de algehele IT-ondersteuning binnen ons bedrijf.
Wat biedt het bedrijf?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste stagiaire die zich willen ontwikkelen in een leuke en gezellige omgeving! Bij ons krijg je volop kansen om te leren en je vaardigheden verder te ontwikkelen in IT-ondersteuning.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten