Digiforce B.V. E-commerce specialist met een stage vergoeding van 400 euro
Meewerken en meedenken in onze closed webshops Sales, je helpt ons met klantcontact opbouwen en onderhouden. Je leert hoe wij de acquisitie en verkoop aanpakken en krijgt veel vrijheid en vertrouwen om jezelf te ontwikkelen. Meedenken in de bedrijfsvoering en komen met oplossingen of kansen. Ondersteunen met de backoffice.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je bent gedreven en gemotiveerd. Je kan goed zelfstandig werken maar bent ook een teamspeler. Wij willen kwaliteit en service aan onze klant bieden dus daar moet jij ook achter staan. Iemand die leergierig is en zichzelf wil ontwikkelen. Je bent creatief, vooral als je een grafische stage zoekt, wij bieden hier mooie mogelijkheden voor. Je kan jezelf goed behelpen in zowel het Nederlands en Engels. Je hoeft niet alles al te kunnen, dat kunnen wij je leren maar je moet willen leren. Iemand met een frisse blik die mee wil denken, suggesties en advies worden gewaardeerd.
Wat biedt het bedrijf?
Een gezellige informele werksfeer waar jij je snel thuis zal voelen. Een flexibele stage die ingericht kan worden zoals jij dat wil. Hard werken wordt beloont, er zijn mogelijkheden om mee te gaan naar beurzen en afspraken. Deskundige begeleiding door een gemotiveerd team dat alle tijd voor jou heeft. Veel zelfstandigheid in de werkzaamheden met ruimte voor eigen inbreng. Een eigen werkplek. De mogelijkheid en vrijheid om jezelf te ontwikkelen. stagebeloning van 400 euro per maand
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen