Facilitair leidinggevende

Center Parcs De Huttenheugte Stage Logistiek

Ben jij op zoek naar een leuke stage? Ben jij het liefst de hele dag bezig en werk jij graag samen met collega’s? Kom dan onze afdeling Logistiek versterken! Center Parcs De Huttenheugte Bij Center Parcs willen wij onze gasten een optimale vakantie geven. Daarbij is de afdeling Logistiek heel belangrijk. De afdeling Logistiek zorgt ervoor dat alles in de bungalow staat wat in de bungalow hoort. Ze ondersteunen de afdeling Wisselschoonmaak en verwerken meldingen van gasten. Zo worden linnen- en handdoekpakketten op gehaald en ingebracht, wordt ontbrekend servies en/of andere inventaris in de bungalow gebracht en worden diverse werkzaamheden in het magazijn en de wasserette verricht. Het is een afwisselende stage waarbij je zowel in teamverband als zelfstandig werkt. Stageperiode in overleg. Bij een fulltime stageverband een vergoeding van 368,88 euro.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wat vragen wij? Je hebt een gastgerichte instelling; Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken; Je kan werken onder tijdsdruk.

Wat biedt het bedrijf?

Wat bieden wij? • Een leuke en afwisselende stage in een dynamische omgeving waar je veel kunt leren; • Mogelijkheden tot het uitvoeren van (school)opdrachten. • Inwerkprogramma en goede begeleiding tijdens je stage; • Gezellige hardwerkende collega's; • Gratis gebruik van de meeste faciliteiten op het park (zoals zwemmen en bowlen); • Stageperiode is in overleg. Ook als je niet in de buurt woont, kan je hier toch stage lopen. Gedurende je stageperiode is er namelijk een mogelijkheid om intern op ons park te verblijven. Hiernaast mag je gratis gebruik maken van de faciliteiten op het park! Mocht je nadere informatie wensen of heb je nog vragen. Dan kan je van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 uur en 16:00 uur telefonisch contact opnemen met de afdeling HR onder het volgende telefoonnummer: 0524-594573.

Wat ga je leren?

  • Verricht facilitaire werkzaamheden
  • B1-K1-W1 Faciliteert bijeenkomsten
  • B1-K1-W2 Verwerkt gegevens met informatiesystemen
  • B1-K1-W3 Voert logistieke werkzaamheden uit
  • B1-K1-W4 Bevordert de veiligheid
  • B1-K1-W5 Onderhoudt ruimten en apparatuur
  • B1-K1-W6 Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers
  • B1-K1-W7 Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af
  • Voert beheerstaken uit
  • P2-K1-W1 Maakt een plan voor uitvoering van facilitaire dienstverlening
  • P2-K1-W2 Voert contractbeheer uit
  • P2-K1-W3 Beheert financiën
  • P2-K1-W4 Stemt af met het management
  • Geeft leiding
  • P2-K2-W1 Begeleidt en stuurt (lerende) medewerkers aan
  • P2-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P2-K2-W3 Voert gesprekken met medewerkers

lees verder