Center Parcs De Huttenheugte Stage front office
Ben jij op zoek naar een uitdagende en leerzame Front Office stage? Lijkt het je leuk om stage te lopen in de recreatiebranche? Ben jij klantgericht en stressbestendig? Lees dan snel verder! Bij Center Parcs willen wij onze gasten een optimale vakantie geven. Elke dag staan wij met een team klaar om ervoor te zorgen dat alles op het park goed verloopt. Bij de Frontoffice ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze gasten. Je zult onder andere de gastenontvangst en -vertrek, incheckprocedures, sleuteluitgifte en -inname en afrekeningen doen. Ook zal je tijdens jouw stage periode klachten- en storingsafhandeling doen, informatieverstrekking over het park en haar omgeving aan de gasten, reservering van de restaurants en de recreatieactiviteiten maken, verkopen van o.a. zwembadentreekaarten, wifikaarten en jij zal boekingen maken. Op fulltime basis zal jij een vergoeding van 368,33 euro per maand krijgen. Stage periode is in overleg.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je volgt een aansluitende opleiding; Je hebt een gastgerichte instelling; Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Wat biedt het bedrijf?
- Een leuke en afwisselende stage in een dynamische omgeving waar je veel kunt leren; - Mogelijkheden tot het uitvoeren van (school)opdrachten. - Inwerkprogramma en goede begeleiding tijdens je stage; - Gezellige hardwerkende collega's; - Gratis gebruik van de meeste faciliteiten op het park (zoals zwemmen en bowlen). - Ook als je niet in de buurt woont, kan je hier toch stage lopen. Gedurende je stageperiode is er namelijk een mogelijkheid om intern op ons park te verblijven. Hiernaast mag je gratis gebruik maken van de faciliteiten op het park! Mocht je nadere informatie wensen of heb je nog vragen. Dan kan je van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 uur en 16:00 uur telefonisch contact opnemen met de afdeling HR onder het volgende telefoonnummer: 0524-594573.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
- P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
- Geeft leiding
- P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P3-K3-W3 Bewaakt financiën