Phonehouse Dalfsen Word jij de superheld van de buurt?
Bij Phone House Dalfsen begint je werkdag om half 10 met het openen en netjes maken van de winkel. Geen dag is hetzelfde; elke dag draait om het bieden van perfecte service aan klanten. Je werkt op de verkoopafdeling waar je klanten adviseert over de nieuwste telefoons, mobiele abonnementen, thuispakketten en accessoires. Daarnaast voer je kleine reparaties uit aan defecte toestellen. Samenwerken in ons kleine, hechte team biedt veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Bij ons ontwikkel je je verkoopvaardigheden, management- en organisatievaardigheden, waardoor je een veelzijdige en leerzame ervaring opdoet.
Naar wie zijn wij op zoek?
We zoeken een flexibele teamspeler met een passie voor service en verkopen, en enige affiniteit met telecom. Belangrijke vaardigheden zijn flexibiliteit, teamwork, klantgerichtheid, verkoopvaardigheden en een interesse in telecomproducten.
Wat biedt het bedrijf?
Bij Phone House bieden we gezellige feestjes, doorgroeimogelijkheden, bonussen, salaris, vrijheid en vooral veel plezier. We creƫren een leuke werkomgeving waarin je kunt groeien, beloond wordt voor je inzet en geniet van je werk.
Wat ga je leren?
- Werkt mee aan hospitality, advies en verkoop
- B1-K1-W1 Ontvangt klanten en verleent service
- B1-K1-W2 Voert (advies)gesprekken
- B1-K1-W3 Handelt de verkoop af
- B1-K1-W4 Ondersteunt het retailteam tijdens de werkzaamheden
- Begeleidt retailondersteunende processen
- B1-K2-W1 Begeleidt de goederenstroom
- B1-K2-W2 Begeleidt de artikelpresentatie en/of visual merchandising
- B1-K2-W3 Informeert retailteam over trends, bedrijfsvoering en visie
- B1-K2-W4 Initieert en/of begeleidt verbeterprocessen binnen de eigen afdeling of vestiging
- B1-K2-W5 Profileert de organisatie in de lokale markt
- Voert taken omtrent personeelsmanagement uit
- B1-K3-W1 Maakt werkplanningen
- B1-K3-W2 Voert activiteiten uit ten behoeve van in- en uitstroom van medewerkers
- B1-K3-W3 Voert activiteiten uit ten behoeve van beoordelen en ontwikkelen van medewerkers
- B1-K3-W4 Voert activiteiten uit ten behoeve van het verzuimbeleid
- Geeft tactisch leiding aan de eigen afdeling of vestiging
- B1-K4-W1 Stelt doelstellingen op voor de eigen afdeling of vestiging
- B1-K4-W2 Interpreteert beschikbare operationele gegevens voor strategische verbeteringen
- B1-K4-W3 Onderzoekt nieuwe kansen
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat