Vakantiepark De Krim All-Round Stageplaats in de Sport & Recreatie
Jouw stage moet vooral een onvergetelijke tijd zijn waarbij je alle kansen krijgt om het beste uit jezelf te halen. Bij De Krim Texel zetten ruim 500 enthousiaste medewerkers zich dagelijks in voor het leveren van een gastvrije ontvangst en persoonlijke service aan onze gasten die verblijven op onze parken en campings. Voor komend seizoen kunnen we wel wat hulp gebruiken. Wordt Texel jouw thuisbasis? Jij bent gastvrij en legt onze gasten graag in de watten. Hard werken is jou niet vreemd en je zorgt er samen met het team voor dat alles op rolletjes loopt. Buiten het werk is er uiteraard tijd voor ontspanning op het strand of een gezellige avond uit met collega-stagiairs. Tijdens de stage verblijf je samen met andere stagiairs en vakantiekrachten gratis in onze uitstekende huisvesting!
Naar wie zijn wij op zoek?
Loyaliteit, Zelfstandigheid en Gastvrijheid zijn onze kernwaardes. Daarnaast moet een stagiaire op deze afdeling in staat zijn om snel te schakelen tussen verschillende faciliteiten. Zij/Hij moet goed in een groep kunnen werken, maar ook zelfstandig aan de slag kunnen. Verder kijken wij binnen de afdeling naar waar je kwaliteiten echt liggen en zullen we trachten gesamenlijk deze verder te ontwikkelen.
Wat biedt het bedrijf?
Een stagiair bij De Krim Texel is onderdeel van ons vaste team. Wij zijn een erkend leerbedrijf en hebben fijne leermeesters. Naast een goede leerplaats biedt De Krim Texel ook doorgroeimogelijkheden zo is een van onze bedrijfsleiders ooit bij ons gestart als leerling! - Je ontvangt per maand € 750,- stagevergoeding; - Tijdens je stage bieden wij je gratis huisvesting op het park waar je werkzaam bent; - Bij avonddiensten wordt er voor een warme maaltijd gezorgd. Ben je vrij of heb je geen avonddienst, dan kun je mee eten tegen een kleine vergoeding. Zelf koken kan uiteraard ook!; - Je mag gratis gebruikmaken van het zwembad en de fitness; - Wil je na je stage aanblijven als vakantiekracht? Ook dat is mogelijk!
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P1-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P1-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P1-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P1-K1-W4 Rondt de activiteit af
- Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat