Smellink Group BV Commercieel Medewerker Binnendienst. Ben jij klant- en servicegericht en een doorbijter? Kom dan bij ons stage lopen!
Smellink Group BV is een importerend groothandel in bedtextiel (dekbedden, hoofdkussens en matrasbescherming). We leveren zowel aan retail als hotel|leisure en mogen een groot aantal inkoopcombinaties en hotelketens tot onze klantenkring rekenen. Als stagiair op de binnendienst maak je deel uit van ons Commercieel Administratief Team (CAM) bestaande uit drie ervaren binnendienstmedewerkers die zich focussen op klantcontact/-advies en orderdoorstroom. Daarnaast werken we met een buitendienst bestaande uit 3 agenten en een key-accountmanager. Iedere CAM-medewerker binnen ons team heeft een eigen aandachtsgebied, varirend van artikelbeheer (in ERP en CMS), inkoopondersteuning (incl. bestellingen plaatsen en documentenstroom) tot ondersteuning van onze buitendienst bij verkoop en acquisitie. Tijdens je stage stellen we je in de gelegenheid om al deze terreinen te verkennen. Je werkzaamheden zijn dus heel divers.
Naar wie zijn wij op zoek?
Op dit moment hebben wij ruimte voor een echte duizendpoot: Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, gedreven stagiair met een verkoopgerichte instelling. Heb je jezelf tijdens de stage bewezen als een echte tijger in de commercie, dan bieden we je graag een baan aan. Je bent: - Klantgericht: je vindt het leuk om met klanten mee te denken; - Een doorbijter: je geeft niet makkelijk op / denkt in mogelijkheden; - Servicegericht: je vindt het belangrijk om net dat stapje extra te zetten voor de klant en voor je collega's; - Communicatief vaardig: je durft een klant te bellen en kunt een correcte, nauwkeurig geformuleerde mail schrijven - Proactief: je pakt dingen op en stelt vragen wanneer iets niet duidelijk is; - Kunt nauwkeurig werken; - en hebt een flexibele werkhouding. Herken je jezelf hierin: dan nodigen we je bij deze uit te reageren!
Wat biedt het bedrijf?
Smellink Group biedt een goede werkplek, veel mogelijkheden om te leren, collega's die bereid zijn om je te helpen.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert een commercieel traject uit
- P1-K1-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P1-K1-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P1-K1-W3 Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming
- P1-K1-W4 Voert een verkoopgesprek
- P1-K1-W5 Doet klanten een commercieel aanbod
- P1-K1-W6 Verzorgt het interne ordertraject
- P1-K1-W7 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid