Mediavormgever

Exact Netherlands B.V. Stageplaats voor leergierige creatieveling die van aanpakken weet

Ben jij zo’n student die een creatieve aanpakker is? Bij Exact maken we vrijwel al ons marketingcommunicatie materiaal in huis; van banners tot video’s, en van beursstands tot landingspagina’s. Dat alles om het merk Exact zo goed mogelijk neer te zetten. De perfecte omgeving voor een leergierige student zoals jij! Voor de periode van feb 2025 t/m juli 2025 hebben wij deze stageplek beschikbaar! Dit = de baan die jij wilt hebben In deze meeloopstage van bij voorkeur 6 maanden word je betrokken bij verschillende onderdelen binnen het team, zoals bijvoorbeeld bij interne campagnes, externe campagnes en events. Je zal meewerken aan het ontwerpen van on- en offline marketingcommunicatie materialen, waaronder videoproducties, flyers, brochures, klantverhalen, advertenties, web banners en meer. Je werkt in een team met veel specialisten, waardoor je de kans krijgt om van verschillende disciplines van het creatieve vakgebied kennis op te doen. Alle kans dus om te leren!

Naar wie zijn wij op zoek?

Dit = wat je meebrengt Natuurlijk heb je een goede werk mentaliteit, bent nieuwsgierig, je komt je afspraken na en je gaat voor kwaliteit. En bovendien breng je mee: Je volgt een relevante opleiding op MBO-HBO niveau in design. Bij voorkeur ben je derde- of vierdejaars. Je bent ondernemend, enthousiast, zelfstandig, leergierig en je werkt georganiseerd en gestructureerd. Je hebt goede communicatieve vaardigheden en aandacht voor detail. Je hebt affiniteit met de organisatie. Je beheerst de Adobe Creative Suite: InDesign, Illustrator, Photoshop vereist; After Effects en Premiere optioneel en MS Office producten (Word, Excel, PowerPoint). Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.

Wat biedt het bedrijf?

Dit = wat je krijgt Bij Exact werken we hard. En daar staat wel iets tegenover. De balans tussen inspanning en ontspanning vinden we zeer belangrijk. Zo kun je je, als straks alles weer bij het oude is, in het zweet werken in onze eigen gym. Of een rustmoment pakken aan de koffiebar. Even je hoofd leegmaken en je daarna weer met nieuwe energie op je dagtaken storten. En uiteraard is dat niet alles. Als stagiair brand management kun je ook rekenen op: Veel ruimte om te ontwikkelen en om eigen ideen in te brengen; De kans om mooie campagnes uit te rollen; Een plek waar je kunt leren van experts op gebied van marketing en design; Een internationale werkomgeving; Een stagevergoeding; Leuke collega’s die het belangrijk vinden dat je je op je plek voelt.

Wat ga je leren?

  • Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen
  • B1-K1-W1 Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context
  • B1-K1-W2 Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant
  • B1-K1-W3 Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input
  • B1-K1-W4 Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject
  • B1-K1-W5 Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces
  • B1-K1-W6 Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen
  • B1-K1-W7 Voert projectmatige werkzaamheden uit
  • Positioneert en profileert zich in de markt
  • B1-K2-W1 Maakt een persoonlijk portfolio
  • B1-K2-W2 Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel)

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder