Zelfstandig medewerker leisure & hospitality

Outdoor Delft Zelfstandig medewerker leisure & hospitality in het Avonturenpark Outdoor Delft

Als Zelfstandig medewerker leisure & hospitality bij Outdoor Delft ben je de sleutel tot avontuur en gastvrijheid. Je verwelkomt klanten met een warme glimlach en biedt enthousiast informatie over de buitensportactiviteiten. Je organiseert en coördineert de dagelijkse avonturen, zorgt voor een vlotte uitvoering en een veilige ervaring. Hier leer je klantenservice, gastvrijheid, planning, en probleemoplossing. Samenwerken met collega's en leiding geven aan groepen maken deel uit van je taken. Deze opwindende leerplek biedt waardevolle vaardigheden voor een bruisende carrière in de gastvrijheidsindustrie, terwijl je anderen laat genieten van memorabele momenten in de buitenlucht.

Naar wie zijn wij op zoek?

Als Zelfstandig medewerker leisure & hospitality moet je beschikken over: 1. Klantgerichtheid en uitstekende communicatieve vaardigheden om gasten te verwelkomen en te begeleiden. 2. Probleemoplossend vermogen om snel te reageren op onverwachte situaties en klachten op te lossen. 3. Goede organisatorische vaardigheden en oog voor details bij het plannen en coördineren van activiteiten. 4. Teamspelersmentaliteit om effectief samen te werken met collega's en instructeurs. 5. Flexibiliteit en creativiteit om aan te passen aan veranderende omstandigheden en nieuwe ideeën te bedenken voor een verrijkte ervaring voor gasten.

Wat biedt het bedrijf?

Outdoor Delft biedt een inspirerende omgeving met professionele begeleiding en praktijkervaring in verschillende vrijetijdsactiviteiten. Studenten en werknemers kunnen hun vaardigheden verbeteren, groeien in een hecht team en krijgen doorgroeimogelijkheden voor een lonende carrière in de gastvrijheidsindustrie.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • P1-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P1-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • P1-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • P1-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • P1-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P1-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder