E-commerce specialist

MVL metaal techniek Leerling E-Commerce specialist bij Firma Staal

Over Firma Staal Bij firmastaal draait alles om unieke op maat te maken projecten en producten van staal. Van steigerbuisartikelen tot constructiematerialen, maar we bieden ook hekwerken, balustrades, plantenbakken aan. In de toekomst zal ons assortiment nog meer uitbreiden. Onze webshop is nog niet heel oud en bied daarom nog veel uitdagingen betreft optimalisatie waar jij ook jouw ideen op los mag laten! We zijn een snelgroeiende webshop waarbij individueel advies op maat en de kwaliteit centraal staat. Profiel E-commerce We kunnen een brede functie aanbieden, denk hierbij aan klantcontact, webshop verbeteren, vullen van de webshop, sociale media bijhouden, orders verwerken. We kijken naar wat jij interessant vind en waar je wilt leren! Je krijgt een rol binnen een klein team maar snelgroeiende webshop, daarnaast heb je nog tal van jonge collega’s die ook werkzaam zijn op onze locatie!

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent: - Bezig of wilt starten met de opleiding E-commerce specialist - Flexibel - Sociaal - Proactief - Leergierig - Netjes - Oog voor detail

Wat biedt het bedrijf?

Bij Firma Staal vinden we het belangrijk dat jij je thuis voelt. Je komt terecht in een kleinschalige, gezellige, nuchtere en ondersteunende werkomgeving waarin teamwork centraal staat. Wat bieden wij: - Informele sfeer - Doorgroeimogelijkheden - Hecht team - Afwisselende werkzaamheden - Begeleiding - Vergoeding (afstemmen in overleg)

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder