Toppers Professionals B.V.
In deze baan heb (en houd) je grip op onze opdrachten. Je bent verantwoordelijk voor werven en het centraal inplannen van de juiste kandidaten. Van catering-, evenementen-, horecamedewerkers tot partymanagers en dit door heel Nederland. Je werkt volgens onze beproefde werkwijze. Je onderhoudt goede contacten met het horecateam, houdt hen up-to-date over de planning en de werkzaamheden. Via ons portaal schrijf je niet alleen medewerkers in, maar bevestig je ook de opdrachten aan onze relaties en medewerkers. Je verwerkt alle gegevens, houdt de communicatie bij, maar zeker ook de gerealiseerde uren.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zoeken gedreven en enthousiaste persoon die horeca & evenementen ’begrijpt’. Jij hebt een commercieel en een zakelijk inzicht, toont initiatief en kent je verantwoordelijkheden. Je bent zelfstandig en kunt oplossingsgericht denken. Ook vind je het leuk om met jonge mensen te werken en bent helder en goed in de communicatie. Het zou prettig zijn als je enige ervaring hebt, bijvoorbeeld vanuit je vorige stage binnen Horeca, HR, Werving en Selectie.
Wat ga je leren?
- Geeft direct leiding aan medewerkers/projecten
- B1-K1-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- B1-K1-W2 Begeleidt medewerkers bij werkzaamheden
- B1-K1-W3 Wisselt informatie uit met medewerkers (in werkoverleg)
- B1-K1-W4 Bewaakt de voortgang van de werkuitvoering
- B1-K1-W5 Communiceert met derden
- B1-K1-W6 Administreert en archiveert gegevens
- Voert uit en/of levert een bijdrage aan het personeelsbeleid
- P1-K1-W1 Adviseert over de personeelsbehoefte
- P1-K1-W2 Adviseert bij de werving en selectie van medewerkers
- P1-K1-W3 Adviseert bij het begeleiden t.a.v. het functioneren en het beoordelen van medewerkers