Junior manager groothandel

Dutchebike B.V. COMMUNICEREN IN DE FRONTLINE

De student gaat actief meewerken in een hectische, dynamische en kleine organisatie die binnen een relatieve termijn een nieuw Retailconcept in de Benelux wil vestigen geënt op het Omnichannelmodel. Hiervoor zal een start worden gemaakt met de opzet van een internetplatform wat helemaal moet worden opgebouwd. Dit betekent meedenken over de uitvoering van het marketing-communicatieplan, het maken van content, promotiefilms, het onderhouden van social media. Hoe je dag er uit ziet is moeilijk te bepalen, één ding is zeker: elke dag is anders! Je wordt opgenomen als een volwaardig collega en dit betekent voor elkaar opkomen. Je krijgt bij ons de kans om actief mee te maken hoe een marketing-communicatie traject van een Retailformule wordt ontwikkelt en uitgerold. Wij beschikken over professionele internet-, en marketingspecialisten die jij gaat ondersteunen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Proactieve houding Initiatiefrijk en meedenken Creatieve inslag Gevoel voor humor Beheersing van internet & social media Beheersing van Word, Excel en powerpoint Geen 9-5 mentaliteit

Wat biedt het bedrijf?

Wij zijn een kleine startende organisatie die deze uitdaging wil aangaan om er een succes van te maken. Als jij meehelpt om dit succes te realiseren dan zijn er uiteraard mogelijkheden voor een arbeidscontract en kansen voor doorgroei. Je bent onderdeel van een hecht team met korte lijnen in een eerlijke en open structuur. We hebben een no nonsense kantoorruimte met een retrokantine en loungecorner.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Geeft tactische input voor het vestigingsbeleid
  • P5-K1-W1 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar groeimogelijkheden voor de vestiging
  • P5-K1-W2 Levert input voor een vestigingsplan
  • P5-K1-W3 Bewaakt een omzet- en kostenplan
  • P5-K1-W4 Presenteert en profileert de vestiging in netwerken
  • Coördineert operationele processen en werkzaamheden
  • P5-K2-W1 Draagt bij aan het evalueren van het uitgevoerde vestigingsbeleid
  • P5-K2-W2 Informeert collega's over trends, bedrijfsvoering en visie
  • P5-K2-W3 Adviseert over de personeelsbehoefte
  • P5-K2-W4 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P5-K2-W5 Coördineert de goederenstroom
  • P5-K2-W6 Coacht en ondersteunt collega's bij werkzaamheden
  • Voert een commercieel traject uit
  • P5-K3-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P5-K3-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P5-K3-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P5-K3-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P5-K3-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P5-K3-W6 Bereidt de inkoop voor
  • P5-K3-W7 Voert aftersales uit

lees verder