E-commerce specialist

Banden XL B.V. Ga jij samen met ons de uitdaging aan? Onplooi jezelf tot e-commerce specialist in de Automotive sector!

Als e-commerce specialist bij Banden XL ga je samen met je collega's de uitdaging aan om de webshop naar next level te brengen. Wij zijn dagelijks bezig om onze online verkoop op allerlei manieren te laten groeien. Je gaat ervoor zorgen dat de functionaliteit van de webshop verbetert. Je gaat ervoor zorgen dat de website beter vindbaar is. Je ontwikkelt en beheert de online content voor zowel de website als social media. Je komt te werken in een bedrijf met een gevestigde naam en uitstekende reputatie. We zijn een jong en dynamisch team in een hard groeiende organisatie. Ook online zien wij wekelijks het aantal orders groeien en liggen er nog veel kansen om de webshop te verbeteren. Jij kunt hier een mooie bijdrage aan leveren door samen met Dennis te kijken waar we de website kunnen optimaliseren en aanpassen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent ondernemend van aard, zelfstandig en neemt zelf de verantwoordelijkheid; Je hebt een commerciƫle denkwijze. Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Je hebt een klant- en resultaatgerichte instelling.

Wat biedt het bedrijf?

Een uitdagende en afwisselende baan; Een Marktconform Salaris; Veel mogelijkheden om jezelf te ontplooien; Opleidingen en cursussen waar noodzakelijk.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Kenmerken

  • Met uitzicht op een vaste baan
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat
  • Opleiden voor een mbo-certificaat
  • Opleiden voor een Praktijkverklaring

lees verder