De Bommel Dordrecht B.V. Als stagiair customer service alles doen voor onze fans!
Als stagiair op onze Customer Happiness afdeling ben jij samen met de collega’s verantwoordelijk voor al het telefoon- en e-mailverkeer dat binnenkomt. Je neemt de telefoon aan en beantwoordt dagelijks de reviews die door onze klanten op Trustpilot worden achtergelaten. Jij geeft advies en biedt hulp waar nodig, uiteraard allemaal in overleg met je collega’s! Een top stagiair op onze afdeling word je niet zomaar. We maken je wegwijs en leren je de ins & outs van onze meubels. Met een big smile help je collega’s met administratieve taken en vragen we je om onze doppenshop (accessoires die we kunnen opsturen naar klanten bij een klacht) her in te richten, dan is dat voor jou geen enkel probleem!
Naar wie zijn wij op zoek?
Waarom jij het verschil kunt maken Omdat jij met jouw MBO werk- en denkniveau, fulltime beschikbaarheid en enthousiasme de kneepjes van het vak wilt leren. Van jou krijgt iedereen energie, je wilt alles weten over onze producten, het bedrijf en customer service en vindt het geen enkel probleem om vervelende telefoontjes of mailtjes te beantwoorden! Love it or hate it omdat.. +/+ jij pas tevreden bent als de klant dat ook is +/+ je een manusje-van-alles bent en alles aanpakt wat je toegewezen wordt +/+ je wilt ervaren hoe het is om te werken op de Customer Happiness afdeling van het snelst groeiende bedrijf (in meubelen) van dit moment -/- jij dichtslaat als er een vervelende klacht binnenkomt -/- duidelijk en in goed Nederlands communiceren niet jouw sterkste kant is -/- je liever uit je neus eet dan je directe collega’s helpt met de dagelijkste taken
Wat biedt het bedrijf?
Dit doen we voor jou Elke maand een passende stagevergoeding (wel zo fijn) Werken in een moderne en gloednieuwe omgeving in Dordrecht Personeelskorting (ook heel fijn) Persoonlijke begeleiding Teamuitjes en meer…
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert een commercieel traject uit
- P1-K1-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P1-K1-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P1-K1-W3 Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming
- P1-K1-W4 Voert een verkoopgesprek
- P1-K1-W5 Doet klanten een commercieel aanbod
- P1-K1-W6 Verzorgt het interne ordertraject
- P1-K1-W7 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat