Junior accountmanager

MIRA Home Junior accountmanager - MIRA Home

MIRA Home is een onlineshop dat garant staat voor unieke meubelstukken. Door een sterk klantgerichte en persoonlijke aanpak kent het bedrijf een aanzienlijke groei. Om deze groei aan te houden en ons ambitieus expansieplan uit te voeren, zijn wij op zoek naar een (junior) accountmanager om actief het bereik van ons bedrijf te vergoten. Als Junior Accountmanager ben jij het aanspreekpunt voor onze zakelijke klanten. Jij zorgt voor een maximale klanttevredenheid, omzet bij onze klanten en zoekt continu naar mogelijkheden om ons klantenbestand te vergroten. Jouw taken zullen o.a. zijn: • Je neemt contact op met (zakelijke) klanten; • Je voert verkoopgesprekken; • Je neemt administratieve taken op je; • Je verzamelt klant-, product en marktinformatie; • Je behandelt klachten; • Je ondersteunt de accountmanager. Heb jij zin om ons enthousiaste team te versterken op ons kantoor in Dordrecht? Lees dan zeker even verder!

Naar wie zijn wij op zoek?

• Je bent een enthousiaste stagiaire met passie voor het behouden van en zoeken naar nieuwe klanten; • Je beschikt over communicatieve en commerciële vaardigheden; • Je bent flexibel, probleemoplossend en resultaatgericht; • Je kan zowel zelfstandig als in groepsverband werken; • Je hebt minimaal MBO+ werk- en denkniveau; • Je hebt een gemotiveerde en leergierige instelling.

Wat biedt het bedrijf?

In deze functie krijg je een gevarieerd takenpakket met de nodige vrijheid, verantwoordelijkheid en zelfstandigheid. Je komt terecht in een jong, snelgroeiende e-commerce bedrijf in Dordrecht, waar een enthousiaste, dynamische en flexibele werkcultuur heerst. In ruil voor je inzet bieden we je een aantrekkelijk stagevergoeding en de mogelijkheid tot een vast dienstverband. Klinkt dit ook als muziek in jouw oren? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor deze stage zijn wij opzoek naar een student die graag écht iets wil bijdragen aan ons bedrijfsresultaat.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

lees verder