SHS Cleaning B.V. Administratiefmedewerker(ster)
De student kan met de volgende taken uitvoeren voor zijn/haar studie; - Telefoon opnemen - Zelfstandig inrichten, uitvoeren en controleren van diverse administratieve werkzaamheden - Financieel administratief (facturen inboeken) - Controleren en opstellen van facturen en formulieren - Administratieve ondersteuning door middel van invoeren administratieve gegevens en controle hiervan - Gestructureerd en accuraat verwerken van documentatie - Archiveren - planning van personeelsleden
Naar wie zijn wij op zoek?
Een enthousiaste en vriendelijke werkhouding Oog voor details Leergierig en Ervaring met minimaal het MS office pakket
Wat biedt het bedrijf?
Wij kunnen eventueel aan het eind van het leerjaar de mogelijkheid geven om te blijven werken voor ons.
Wat ga je leren?
- Voert taken rondom informatiemanagement uit
- B1-K1-W1 Zorgt voor de schriftelijke informatie-uitwisseling
- B1-K1-W2 Zorgt voor de mondelinge (telefonische) informatieuitwisseling
- B1-K1-W3 Genereert in opdracht managementinformatie
- Voert taken rondom planning en organisatie uit
- B1-K2-W1 Beheert de agenda
- B1-K2-W2 Organiseert bijeenkomsten
- B1-K2-W3 Maakt ruimtes gebruiksklaar
- B1-K2-W4 Assisteert bij voorraadbeheer
- B1-K2-W5 Draagt bij aan een veilige situatie
- Verzorgt on- en offline marketing- en communicatieactiviteiten
- B1-K3-W1 Voert promotieactiviteiten uit
- B1-K3-W2 Voert webcare werkzaamheden uit
- B1-K3-W3 Verzorgt de informatie op internet en intranet en onderhoudt de website
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K4-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K4-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K4-W3 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K5-W1 Verzamelt en verwerkt informatie
- B1-K5-W2 Beheert het (digitale) dossier
- B1-K5-W3 Stelt facturen op en controleert deze
- B1-K5-W4 Controleert inkoopfacturen en verricht activiteiten voor de fiattering van inkoopfacturen
Kenmerken
- Met uitzicht op een vaste baan