Stadshotel Steegoversloot zin in een stage waarin je veel verschillende facetten leert en je de vrijheid krijgt om je te ontwikkelen??
de student gaat stagelopen in de receptie van het stadshotel, en tegelijk het aansreekpunt zijn voor de winkel in patisserie. de in en uitgaande telefoongesprekken lopen via de receptie, de reserveringen voor het restaurant, de hotelkamers en online bestellingen verwerken, ook de financiele administratie word dagelijks bijgewerkt. het in en uitchecken van de gasten, ze tips geven en helpen met het vinden van een leuk restaurant of een activiteit. het beheren van de backoffice van ons reserveringssysteem en het bepalen van de kamerprijzen. we werken in een klein team, dus bij drukte helpen we elkaar, ook je collega's van de bediening of de housekeeping. al met al een leerzame stage waarbij je veel verantwoordelijkheden krijgt. het motto is: neem een beslissing , dan bespreken we daarna of het de juiste is.
Naar wie zijn wij op zoek?
communicatief vaardig is een pre een doener oplossingsgericht denken
Wat biedt het bedrijf?
Kans op een vaste aanstelling is er na je stage. we hebben een relaxte sfeer waar veel gelachen word informeel bedrijf altijd lekkers om te proeven uit de bakkerij :)
Wat ga je leren?
- Assisteert bij het opstellen van operationele plannen ter uitwerking van het marketing- en communicatiebeleid
- B1-K1-W1 Zoekt informatie op voor een operationeel plan en analyseert deze
- B1-K1-W2 Doet voorstellen voor een operationeel plan
- B1-K1-W3 Werkt een operationeel plan uit
- B1-K1-W4 Becommentarieert en actualiseert operationele plannen
- Verzorgt on- en offline marketing- en communicatieactiviteiten
- B1-K2-W1 Bedenkt oplossingen voor marketing- en communicatievraagstukken
- B1-K2-W2 Verzorgt de informatie op internet en intranet en onderhoudt de website
- Organiseert evenementen
- B1-K3-W1 Overlegt met opdrachtgever
- B1-K3-W2 Stelt een plan van aanpak op voor een evenement en licht dit toe
- B1-K3-W3 Coördineert en bewaakt de voortgang tijdens het evenement en evalueert het evenement
- Treedt op als aanspreekpunt voor
- B1-K4-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K4-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K4-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K4-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K4-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K4-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Realiseert commercieel aanbod
- B1-K5-W1 Promoot producten en diensten
- B1-K5-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- B1-K5-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod