Zelfstandig medewerker leisure & hospitality

Rondvaartbedrijf Zilvermeeuw B.V. Op zoek naar hét visitekaartje voor ons gastontvangst in onze nieuwe schip-vertrekterminal!

• Gast ontvangst: Je heet de gasten welkom, biedt hen de nodige informatie over hun dagtocht of rondvaart en rekent indien nodig af. Je bent ook informatie-aanspreekpunt voor mensen die op de bonnefooi langs komen. • Bus ontvangst: We ontvangen ook regelmatig touringcar groepen. Zodra deze arriveren loop jij richting onze busparkeerplaatsen voor een vlotte ontvangst: je geeft parkeeraanwijzingen, verwelkomt de buschauffeur en gasten, en loopt met de chauffeur naar de receptie voor correcte afhandeling. • Kassa en operationele taken: je bent verantwoordelijk voor de kassa van dagtochten en rondvaarten. Hierbij werk je met ons reserveringssysteem. Daarnaast houd je voor een soepele afvaart contact met de collega’s aan boord. • Voorbereiding morgen: nadat alle schepen vertrokken zijn wordt de kassa-administratie gedaan en bereid je de dag erna voor: het narrowcasting systeem bijwerken, werklijsten voorbereiden, tafelreserveringen wegleggen op de schepen. Verder ondersteun je waar nodig

Naar wie zijn wij op zoek?

• Je volgt een opleiding gericht op toerisme of vrijetijd en bent op zoek naar een stage voor de zomerperiode 2025 • Je hebt een gastgerichte instelling en houdt van contact met mensen • Je kunt goed omgaan met drukte en hebt een proactieve werkhouding • Je hebt een flexibele instelling, kunt goed werken in teamverband en houdt van een informele, gezellige werksfeer • Je kunt zelfstandig naar Drimmelen komen. (Openbaar vervoer is lastig.)

Wat biedt het bedrijf?

• Een leerzame en uitdagende werkplek in een dynamisch familiebedrijf waar geen dag hetzelfde is • Een veelzijdige stage met veel verantwoordelijkheden, waar je echt het verschil kunt maken • Een mooie werkomgeving op de zonnige kade in onze nieuwe ontvangstterminal met uitzicht op rivier de Amer • Werktijden zijn overdag en ook in de weekenden • Goede begeleiding en ruimte voor ontwikkeling • Gezellige receptie collega’s • Een passende stage vergoeding

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P1-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P1-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie

lees verder