Lokaal op Hatsum B.V. Zet jij Hatsum lokaal op de culinaire wereldkaart!!
Samen met de eigenaar gaat de student zorgen dat er een stijging van de a la carte gasten per dag gaat plaats vinden van minimaal 10 personen per dag. Daarbij een bedrage leveren aan de toename van groepsreserveringen. Het op facebook promoten van het bedrijf, onderhoud van de website. Verder bouwen aan het merk "Op Hatsum", een bruidsbeurs organiseren en een terugkerende 'boeren-markt' en indien mogelijk een kerstmarkt.
Naar wie zijn wij op zoek?
Doortastendheid, zelfstandigheid, oog voor gastvrijheid.
Wat biedt het bedrijf?
We zijn een gezellig hecht team, waarbij iedereen mag zijn die hij/zij is. Waarbij je veel vrijheid krijgt en het zeker geen stage is om alleen maar plannen te schrijven die in een bureaula verdwijnen. Het echte werk dus.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat