Drunens Ruiterhuis B.V. (hoofdlocatie) De salessupport-afdeling van Drunens Ruiterhuis is opzoek naar klantenservice-toppers!
Onze salessupport-afdeling is opzoek naar fulltime klantenservice-toppers! Drunens Ruiterhuis groeit! Daarom zijn wij opzoek naar versterking voor onze customer service afdeling. Doe jij niets liever dan zorgen dat iedereen tevreden is, zit jij altijd bovenop de nieuwste trends, en houd jij bovendien van gezelligheid en contact met anderen? Dan ben jij wat wij zoeken! Wat nou als je die passie voor socializen en klantcontact zou kunnen combineren met een goed salaris, de aller leukste collega’s, en de gaafste paardensportartikelen van de beste merken?! Dan ben je bij Drunens Ruiterhuis aan het juiste adres.
Naar wie zijn wij op zoek?
Een vlotte babbel, een passie voor service en het tevredenstellen van klanten, sociale skills en eventueel enige ervaring in klantenservice.
Wat biedt het bedrijf?
Onze salessupport afdeling is verantwoordelijk voor alle klantenservice voor zowel onze winkel, onze webshop en onze groothandel. Deze klantenservice loopt via kanalen zoals mail, telefoon, live chat, WhatsApp, Facebook messenger, Instagram DM en verschillende andere! Het doel van deze afdeling is het zo goed mogelijk ondersteunen van de winkel, door het zo goed en compleet mogelijk afhandelen van de klantenservice via alle mogelijke kanalen. Klinkt dit voor jou als een eitje? Dan zijn wij natuurlijk heel benieuwd naar jouw skills en motivatie om te komen werken in dit gezellige team!
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid
- B1-K1-W1 Verzamelt klant-, product- en marktinformatie
- B1-K1-W2 Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking
- Voert het verkooptraject uit
- B1-K2-W1 Bereidt het verkooptraject voor
- B1-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- B1-K2-W3 Voert verkoopgesprekken
- B1-K2-W4 Doet een aanbod met prijsberekening
- B1-K2-W5 Verzorgt het (interne) ordertraject
- Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice
- B1-K3-W1 Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit
- B1-K3-W2 Behandelt klachten
- B1-K3-W3 Voert promotieactiviteiten uit
- B1-K3-W4 Voert webcare werkzaamheden uit