Drunens Ruiterhuis B.V. (hoofdlocatie) De salessupport-afdeling van Drunens Ruiterhuis is opzoek naar klantenservice-toppers!
Onze salessupport-afdeling is opzoek naar fulltime klantenservice-toppers! Drunens Ruiterhuis groeit! Daarom zijn wij opzoek naar versterking voor onze customer service afdeling. Doe jij niets liever dan zorgen dat iedereen tevreden is, zit jij altijd bovenop de nieuwste trends, en houd jij bovendien van gezelligheid en contact met anderen? Dan ben jij wat wij zoeken! Wat nou als je die passie voor socializen en klantcontact zou kunnen combineren met een goed salaris, de aller leukste collega’s, en de gaafste paardensportartikelen van de beste merken?! Dan ben je bij Drunens Ruiterhuis aan het juiste adres.
Naar wie zijn wij op zoek?
Een vlotte babbel, een passie voor service en het tevredenstellen van klanten, sociale skills en eventueel enige ervaring in klantenservice.
Wat biedt het bedrijf?
Onze salessupport afdeling is verantwoordelijk voor alle klantenservice voor zowel onze winkel, onze webshop en onze groothandel. Deze klantenservice loopt via kanalen zoals mail, telefoon, live chat, WhatsApp, Facebook messenger, Instagram DM en verschillende andere! Het doel van deze afdeling is het zo goed mogelijk ondersteunen van de winkel, door het zo goed en compleet mogelijk afhandelen van de klantenservice via alle mogelijke kanalen. Klinkt dit voor jou als een eitje? Dan zijn wij natuurlijk heel benieuwd naar jouw skills en motivatie om te komen werken in dit gezellige team!
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit