Sensor Partners B.V. Wij helpen jou E-commerce specialist te worden! Locatie: Drunen
Onderzoekt de customer journey • Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart • Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart • Doet verbetervoorstellen voor marketing en/of marktbewerking • Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten • Inventariseert wensen en behoeften • Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit • Voert webcare uit Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey • Adviseert over het verhogen van de conversie • Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen • Participeert in netwerken • Test en monitort online kanalen • Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan Voert digitale operationele activiteiten uit • Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen • Ontwikkelt online content • Plaatst en beheert content • Plant en bewaakt uit te voeren digitale campagnes
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij verwelkomen elk jaar nieuwe, gedreven stagiairs die leren en praktijk willen combineren. Bij ons krijg je de kans om niet alleen ervaring op te doen, maar ook om jezelf te ontwikkelen en te ontdekken wat jouw passie is. We bieden een plezierige, leerzame omgeving en werken samen aan een succesvolle stageperiode! Ben jij een creatief talent of heb je een passie voor data en technologie? Krijg je energie van design, vormgeving, Adobe Creative Cloud, of ben je nieuwsgierig naar copywriting, social media, video-editing, animatie, marketing, communicatie, en strategie? Dan is deze stageplek iets voor jou! • De zin en drive om er voor te gaan, samen maken we het tot een succes; • Lef, goede zin en creativiteit; • Je werkt gestructureerd en zorgvuldig; • Wil digitale vaardigheden leren; • Je bent communicatief sterk en hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal; • Je wilt 32 tot 40 uur per week stag
Wat biedt het bedrijf?
• Je komt terecht in een jong, gezellig en fris team; • Een prima stagevergoeding; • Volop ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden; • Perspectief op een traineeship of een baan na je stage; • Super gave markt die continue doorgaat; • Eigenaarschap: wat denk jij dat wij moeten doen?
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat