De Zomerspecialist B.V. Ben jij die enthousiaste stagiair die ons team komt versterken? Inclusief stage vergoeding!
Bij D Zomerspecialist krijg je als stagiair Marketing en Communicatie een gevarieerde werkdag waarin je praktische ervaring opdoet met verschillende aspecten van marketing en communicatie. Je ondersteunt bij het verzorgen van communicatie met klanten, zoals het beantwoorden van vragen, verwerken van gegevens en het beheren van e-mails. Daarnaast werk je aan marketing- en communicatieprojecten, waaronder het opzetten van social media-campagnes, content beheer op de webshop en beheren van ons assortiment op marketplaces. Ook adviseren in de showroom valt onder de werkzaamheden.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zijn op zoek naar een proactieve stagiair met een passie voor marketing en communicatie. Je bent creatief, communicatief sterk en hebt een ondernemende instelling. Belangrijke vaardigheden zijn het verzorgen van duidelijke communicatie met klanten, het verbeteren van de content op webshop en marketplaces en schakelen met leveranciers en partners. Daarnaast ben je zelfstandig, nauwkeurig en heb je een sterke focus op klantgerichtheid. Affiniteit met contentcreatie, samenwerking met externe partners en het beantwoorden van e-mails is een pr. Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband en schakelt snel tussen verschillende taken binnen een dynamische werkomgeving. Wij zoeken iemand die flexibel en initiatiefrijk is, en die graag initiatief toont.
Wat biedt het bedrijf?
Bij D Zomerspecialist bieden wij een uitdagende en veelzijdige leeromgeving waarin stagiairs de kans krijgen om zowel theoretische kennis als praktische vaardigheden te ontwikkelen. Je werkt samen met een klein, jong en professioneel team dat je begeleidt en ondersteunt bij je persoonlijke en professionele groei. Hierdoor zijn toegankelijk, benaderbaar en staan open voor jouw ideen. Je krijgt bij ons alle ruimte om te ontwikkelen wat jij leuk vindt. Doordat we ook veel met externe partners werken, zullen jouw werkzaamheden niet enkel achter het bureau plaats vinden maar zal je ook te vinden zijn in onze showroom, bij onze fulfilment partner en leveranciers. Kortom, een uitdagende een veelzijdige kans om jouw kwaliteiten te ontwikkelen!
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen