Synerlogic B.V. Stagiair servicedesk medewerker met veel ruimte voor jouw ideen
Wil jij veel leren in een stage met verantwoordelijkheid en ruimte voor jouw ideen? Wil jij de theorie in praktijk brengen en komen werken bij een familiebedrijf waarbij samenwerken, daadkracht en innoveren belangrijk zijn? Wij zoeken een mbo-stagiair voor minimaal 4 maanden op onze afdeling Digitalisering &IT. Hier ga je de collega’s ondersteunen bij veel uiteenlopende werkzaamheden. We kijken daarbij uiteraard naar wat jij leuk vindt om te doen en waar jij goed in bent. We geven je een aantal voorbeelden van de invulling van je stageperiode: Je start de dag met het halen van een kop koffie of thee waarna je de binnengekomen meldingen in ons Servicedesk applicatie Topdesk naloopt. Je gaat aan de slag met een incident waarin een collega zijn werkplek niet aangemeld krijgt. Uit je gemaakte analyse blijkt dat het wachtwoord is verlopen. Dit wachtwoord ga je resetten en de de collega kan weer verder. Nadat je het incident hebt opgelost ga je een nieuwe werkplek installeren.
Naar wie zijn wij op zoek?
Hier worden wij blij van: • Je bent minimaal een mbo-student (niveau 3) bij voorkeur in de richting van een IT opleiding; • Je werkt 4 dagen mee en 1 dag aan je studieopdracht; • Je bent online/digital minded; • Je kunt je zelfstandig en gestructureerd werken en je zorgt ervoor dat projecten en taken worden opgeleverd binnen de gestelde deadlines; • Je bent nauwkeurig, proactief en staat open voor feedback; • Je hebt een uitstekende kennis van de Nederlandse taal en het is een pr als je de Engelse taal goed beheerst.
Wat biedt het bedrijf?
Hier word jij blij van: • Stage lopen bij een gezond, ambitieus en internationaal opererende speler; • Een afwisselende en uitdagende stageplek met leuke verantwoordelijkheden en taken; • Persoonlijke begeleiding tijdens de uitvoering van de diverse functioneel beheer taken; • Samenwerken en communiceren; • Ontwikkeling: je leert hoe het is om te werken binnen een organisatie die volop in ontwikkeling is. Je kunt dus daadwerkelijk een verschil gaan maken!
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten