GSTALT // strategie, ontwerp en marketing
- Bedenken van (onderdelen van) campagnes; - Ontwikkeling van promotionele activiteiten; - Creëren van content met SEO-regels in het achterhoofd; - Schrijven van persberichten/ promotionele, wervende teksten; - Vertalen van strategieën naar praktische en effectieve communicatiemiddelen; - Analyseren en verwerken van relevante data naar actie-strategie; - Ontwerpen van presentaties en andere communicatie-uitingen; - Onderhouden van social media voor diverse klanten.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Verzorgt marketing en (interne) communicatietrajecten
- P6-K1-W1 Levert managementinformatie
- P6-K1-W2 Verzorgt marketing- en communicatieactiviteiten
- P6-K1-W3 Voert marktonderzoeken uit
lees verder