Zorggroep Perspectief, locatie Hoog Hullen Persoonlijk beg. gehandicaptenzorg / Persoonlijk beg. specifieke doelgroepen / Sociaal Werker
Zorggroep Perspectief begeleidt (jong) volwassenen met een beneden gemiddelde intelligentie en/of psychiatrische problematiek en/of verslavingsproblematiek. We bieden beschermd wonen, thuiswonen plus, ambulante begeleiding en dagbesteding. Mocht je interesse hebben, stuur dan een motivatiebrief en CV naar info@zorggroepperspectief.nl.
Naar wie zijn wij op zoek?
Voor dit schooljaar hebben wij weer plaats voor BOL-stagiairs. Dit voor zowel MBO als HBO studenten. Wat verwachten we van je: - Je hebt affiniteit met de doelgroep - Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden - Je hebt een zelfstandige houding - Je bent in staat om initiatief te nemen en cliënten waar nodig aan te sturen - Je bent in staat de cliënten te motiveren aan de hand van individuele doelen - Je hebt inzicht in de problematiek van de cliënt en kan hierbij aansluiten - Je bent empathisch, maar gaat de confrontatie niet uit de weg - Je staat stevig in je schoenen. Uren: In overleg. Overig: Bij aanstelling dient een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aangevraagd te worden. Je kunt je motivatie + CV mailen naar info@zorggroepperspectief.nl. Wanneer je graag meer informatie wilt kun je bellen met Kristi van Booma op het telefoonnummer 06 52 82 89 76.
Wat ga je leren?
- Werken aan de kwaliteit van het dagelijks leven van mensen en groepen
- B1-K1-W1 Onderzoekt de behoefte aan sociaal werk
- B1-K1-W2 Kiest samen met mensen een aanpak voor ondersteuning
- B1-K1-W3 Versterkt de sociale basis
- B1-K1-W4 Biedt praktische ondersteuning bij dagelijks functioneren
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W5 Zet een activiteit in om doel(en) te bereiken
- B1-K1-W6 Komt op voor de rechten van mensen
- B1-K1-W7 Evalueert de aanpak voor ondersteuning
- Werken in een organisatie en aan de eigen beroepsontwikkeling
- B1-K2-W1 Voert het beleid uit
- B1-K2-W2 Voert administratieve taken uit
- B1-K2-W3 Werkt aan de eigen professionele ontwikkeling