E-commerce specialist

Impora E-commerce specialist

Hi toekomstige Stagaire, Wij zijn een snelgroeiende E-Commerce organisatie welke is gespecialiseerd in Bedtextiel. We zijn een jong team van 7 personen (leeftijd 18 t/m 27). We hebben een informele werksfeer waar alles gezegd mag worden. We hebben regelmatig een leuk teamuitje. We hebben in 2024 een flinke groei doormaakt en willen graag een optimalisatieslag maken in onze werkzaamheden, daar kunnen we jou goed bij gebruiken! We zoeken iemand die: - Stevig in zijn schoenen staat. - Goed zelfstandig kan werken. - Een aanpakker is. - Goed onderlegd is in de Nederlandse taal in woord en geschrift. Wat bieden we jou: - Een goede stagevergoeding. - Elke dag een gratis lunch. We lunchen gezamenlijk. - Een stageplaats waar je input gewaardeerd wordt een mee wordt genomen in de bedrijfsvoering. Kortom: past deze stageplaats bij jou, en wil je meer informatie. Neem dan contact op met ons! Wellicht zien je we dan snel op sollicitatie!

Naar wie zijn wij op zoek?

We zoeken iemand die: - Stevig in zijn schoenen staat. - Goed zelfstandig kan werken. - Een aanpakker is. - Goed onderlegd is in de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat biedt het bedrijf?

Wat bieden we jou: - Een goede stagevergoeding. - Elke dag een gratis lunch. We lunchen gezamelijk. - Een stageplaats waar je input gewaardeerd wordt een mee wordt genomen in de bedrijfsvoering. - Kans op goede doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder