Van Oys Maastricht Retreat
o Als Front Office stagiaire ben je verantwoordelijk voor het verwelkomen van onze gasten, de check-in en check-out procedure, het telefonisch contact en het maken van reserveringen voor al onze outlets. o Je bent in staat op een natuurlijke manier up- en cross-selling toe te passen. o Je zorgt ervoor dat je goed voorbereid en geïnformeerd bent om onze gasten een uitzonderlijke ervaring te bieden vanaf check-in tot aan check-out; o Je bent het aanspreekpunt binnen het hotel, je kent alle ins en outs van onze kamers en faciliteiten, maar ook van de omgeving, als geen ander; o Door te luisteren en elke gast als individu te zien, vervul je specifieke behoeften en wensen en zorgt zo voor een exceptionele beleving; o Je bent geïnspireerd en gemotiveerd een consistente en 5* service te bieden. o Je beheert de dagelijkse operaties en zorgt voor een positieve werkomgeving; o Je werkt nauw samen met je directe collega’s binnen het Front Office team, de afdeling Guest Relations en de af
Naar wie zijn wij op zoek?
o Je volgt een opleiding in hotelmanagement/toerisme of gerelateerd en hebt daarnaast voldoende relevante ervaring opgedaan in een 4* of 5* hotel (5* is een pré); o Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, daarnaast spreek je minimaal nog Frans en/of Duits; bij voorkeur beide. Elke andere taal is een pré; o Je fungeert als spin in het web, die houdt van multitasking en goed overzicht kan bewaren; o Een warme en sprankelende persoonlijkheid met een verzorgd voorkomen, je hebt een gastgerichte en integere houding; o Je bent proactief bij het identificeren en oplossen van problemen om een vlekkeloze gastervaring te garanderen; o Met je oog voor detail streef je voortdurend naar een maximale gastbeleving en zet je graag een stapje extra voor de gast. o Je hebt sterke administratieve vaardigheden en kunt vlotjes overweg met hotelsystemen zoals Opera (of kunt je dit snel eigen maken), restaurantreserveringsmodulen, Microsoft Office, etc.; o
Wat biedt het bedrijf?
o Voor deze uitdagende stage stellen wij een mooie stagevergoeding samen, bestaande uit een vergoeding en onderscheidende secundaire voorwaarden; o Deel uitmaken van een team van professionals, waar groei een belangrijke waarde is op basis van het ‘Own Your Succes’ – principe; o Uitzicht op een contract, waarbij ‘long-term commitment’ bovengemiddeld beloond wordt.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën