Retailmanager

Albert Heijn van Doormalen Leerplaats Manager/ Ondernemer Retail

Als Manager/Ondernemer Retail zorg je samen met jou team dat de shifts volgens de doelstellingen worden afgerond. Een manager Retail houdt toezicht en coördineert de werkzaamheden van het team met als doel de winkeloperatie op rolletjes te laten verlopen. Bij Van Doormalen willen we bijzonder zijn voor onze klanten, jij ziet erop toe dat de medewerkers in jouw team beschikken over de kennis, vaardigheden en hulpmiddelen om de taken in de shift op voorgeschreven wijze uit te kunnen voeren, zodat zij in staat zijn bijzonder te zijn voor onze klanten. De afdeling ziet er ieder moment van de dag vol, uitnodigend en schoon uit. Het team heeft oog voor klanten, begroet ze, zorgt ervoor dat ze onbelemmerd boodschappen kunnen doen, beantwoordt vragen en loopt mee als klanten producten niet kunnen vinden. Met Team Van Doormalen willen wij de beste winkel zijn voor de dagelijkse boodschappen, door bijzondere dienstverlening.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je volgt of gaat de BBL opleiding Manager/ Ondernemer Retail volgen, je bent klant- en kwaliteitsgericht, je kan goed plannen en organiseren en bent flexibel inzetbaar, je bent professioneel, communicatief zeer vaardig en een echte leider. Herken jij jezelf in bovenstaande competenties en wil jij onder team komen versterken? Dan nodigen wij je van harte uit om contact met ons op te nemen.

Wat biedt het bedrijf?

Wij zorgen voor een plezierige werkomgeving waarin je jezelf kunt zijn en jezelf kunt ontwikkelen. Wij geloven erin dat wanneer jij met plezier kunt werken jij bijzonder kunt zijn voor onze klanten. Ben je enthousiast geworden over Van Doormalen maar voldoe je niet aan de gestelde eisen? Voor andere mogelijkheden kan je altijd contact met ons opnemen.

Wat ga je leren?

  • Werkt mee aan hospitality, advies en verkoop
  • B1-K1-W1 Ontvangt klanten en verleent service
  • B1-K1-W2 Voert (advies)gesprekken
  • B1-K1-W3 Handelt de verkoop af
  • B1-K1-W4 Ondersteunt het retailteam tijdens de werkzaamheden
  • Begeleidt retailondersteunende processen
  • B1-K2-W1 Begeleidt de goederenstroom
  • B1-K2-W2 Begeleidt de artikelpresentatie en/of visual merchandising
  • B1-K2-W3 Informeert retailteam over trends, bedrijfsvoering en visie
  • B1-K2-W4 Initieert en/of begeleidt verbeterprocessen binnen de eigen afdeling of vestiging
  • B1-K2-W5 Profileert de organisatie in de lokale markt
  • Voert taken omtrent personeelsmanagement uit
  • B1-K3-W1 Maakt werkplanningen
  • B1-K3-W2 Voert activiteiten uit ten behoeve van in- en uitstroom van medewerkers
  • B1-K3-W3 Voert activiteiten uit ten behoeve van beoordelen en ontwikkelen van medewerkers
  • B1-K3-W4 Voert activiteiten uit ten behoeve van het verzuimbeleid
  • Geeft tactisch leiding aan de eigen afdeling of vestiging
  • B1-K4-W1 Stelt doelstellingen op voor de eigen afdeling of vestiging
  • B1-K4-W2 Interpreteert beschikbare operationele gegevens voor strategische verbeteringen
  • B1-K4-W3 Onderzoekt nieuwe kansen

Kenmerken

  • Met uitzicht op een vaste baan

lees verder