Mediavormgever

ARA Groep ARA Creative Agency zoekt stagiair creatie en design in Eindhoven

ARA zoekt stagiair creatie Dit is je kans om samen te werken en te leren van de creatieven van ARA. We zijn een creative agency in Eindhoven en Rotterdam. Met zo’n 45 enthousiaste, slimme en leuke collega’s werken voor we nationale en internationale merken. Vaak bekende merken, zoals Philips, Bosch, Hero, De Hypotheker, Walibi, Friesland Campina en Avans Hogeschool. Maar ook voor merken die zich focussen op een specifieke klantengroep. De stagiair die we zoeken is goed (en wil nog beter worden) in het ontwerpen van campagnevisuals en corporate identities, en het opzetten van overtuigende presentaties. Het is natuurlijk fijn als je kunt meedenken over concepten. Je gaat aan de slag in Eindhoven, met af en toe een dagje Rotterdam. • Werken voor (inter)nationale merken • Stagevergoeding • Goed bereikbaar met OV, om de hoek bij station Eindhoven Strijp-S • Leuke borrels Laat ons weten of je geïnteresseerd bent. Zowel leer- als presteerstages zijn mogelijk.

Naar wie zijn wij op zoek?

De stagiair die we zoeken is goed (en wil nog beter worden) in het ontwerpen van campagnevisuals en corporate identities, en het opzetten van overtuigende presentaties. Het is natuurlijk fijn als hij/zij kan meedenken over concepten.

Wat biedt het bedrijf?

De stagiair kan een volledige werkweek bij ons op kantoor in Strijp-s aansluiten. Beschikking over eigen bureau en Macbook/iMac met alle relevante software. Uitvalsbasis is Eindhoven, af en toe in Rotterdam is ook mogelijk. • Werken voor (inter)nationale merken • Stagevergoeding • Goed bereikbaar met OV, bushalte om de hoek en dichtbij treinstation Eindhoven Strijp-S • Leuke borrels • Gezamenlijke lunch

Wat ga je leren?

  • Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen
  • B1-K1-W1 Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context
  • B1-K1-W2 Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant
  • B1-K1-W3 Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input
  • B1-K1-W4 Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject
  • B1-K1-W5 Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces
  • B1-K1-W6 Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen
  • B1-K1-W7 Voert projectmatige werkzaamheden uit
  • Positioneert en profileert zich in de markt
  • B1-K2-W1 Maakt een persoonlijk portfolio
  • B1-K2-W2 Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel)

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder