Dinner in motion / Motion Experience Stage leisure & hospitality in de wonderlijke wereld van Motion
Wij zijn er trots op dat jij ons visitekaartje bent! Door jouw gastgerichte, vriendelijke uitstraling en enthousiasme zorg jij er voor dat gasten een ervaring krijgen die ze niet gauw vergeten. Dit doe je samen met collega's en je werkt nauw samen met het management. Je houdt reserveringen, betalingen en de uitstraling van de frontdesk bij. Scant en verkoopt tickets, informeert bezoekers en neemt gasten mee in de wereld van Motion Experience. Hospitality is jou op het lijf geschreven en een stapje extra zetten voor de bezoekers doe jij dan ook met veel plezier. Je hebt een meewerkende rol zowel op de werkvloer als op kantoor en mag meedenken in het organiseren en plannen van kinderfeesten, groeps- en schoolbezoeken, events en meer. Motion Experience is geopend op woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Op donderdag zijn we gesloten voor gasten, maar zijn we achter de schermen bezig.
Naar wie zijn wij op zoek?
Gastvrijheid – Je vindt het leuk om kinderen en bezoekers te ontvangen, begeleiden en enthousiasmeren en doet dit op een energieke manier; Communicatief sterk – Je kunt goed uitleggen, luisteren en reageren op vragen, ook van kinderen; Proactief – Je ziet werk liggen en durft initiatief te nemen; Creatief denken – Je komt met ideeën, denkt in oplossingen en staat open voor nieuwe manieren van werken; Flexibel – Je schakelt makkelijk tussen verschillende taken en speelt in op wat er op de vloer gebeurt; Teamspeler – Je werkt graag samen en helpt collega’s als dat nodig is.
Wat biedt het bedrijf?
- Je maakt onderdeel uit van dé tofste belevenis van Eindhoven; - Je komt in een enthousiast, jong en innoverend team te werken; - Je mag meedenken en meekijken in de creatieve processen van Motion; - Er is ruimte voor eigen initiatief en het uitproberen van nieuwe ideeën; - Je krijgt de kans om mee te helpen bij events, workshops of specials; - Je bouwt werkervaring op in een inspirerende en toekomstgerichte organisatie.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P1-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P1-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P1-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P1-K1-W4 Rondt de activiteit af
- P1-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- P1-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie