Iron Films Unreal Engine Artist (Virtual Production)
Als Unreal artist richt je op de artistieke kant van Unreal environments. Modelling van 3D assets op basis van bestaande set onderdelen, het (na)maken van materials en lighting. Extra kennis van animatie en camera's binnen Unreal Engine is een enorme plus.
Naar wie zijn wij op zoek?
Ervaring met fotorealistische modeling, materials en lighting in Unreal Engine Ervaring met sequencer, animatie en camera's in Unreal Engine Ervaring met de Blender naar Unreal Engine workflow Ervaring met light baken, optimaliseren en renderen
Wat biedt het bedrijf?
Mogelijkheid op een vaste baan in de film wereld.
Wat ga je leren?
- Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen
- B1-K1-W1 Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context
- B1-K1-W2 Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant
- B1-K1-W3 Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input
- B1-K1-W4 Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject
- B1-K1-W5 Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces
- B1-K1-W6 Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen
- B1-K1-W7 Voert projectmatige werkzaamheden uit
- Positioneert en profileert zich in de markt
- B1-K2-W1 Maakt een persoonlijk portfolio
- B1-K2-W2 Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel)
lees verder