Kampstaal B.V. BBL Servicedesk Medewerker
Als student of werknemer werk je dagelijks op de servicedesk, waar je eerstelijns ICT-problemen oplost. Je taken bestaan uit het aannemen van telefoontjes, registreren van incidenten, uitvoeren van simpele reparaties en updates, en het ondersteunen van eindgebruikers. Je leert technische vaardigheden, klantgericht communiceren en probleemoplossend denken. Een dynamische en leerzame plek om je ICT-vaardigheden te ontwikkelen!
Naar wie zijn wij op zoek?
We zoeken een enthousiaste student of werknemer met een basiskennis van hardware en software, die beschikt over sterk probleemoplossend vermogen en klantgerichtheid. Omdat je dagelijks veel contact hebt met eindgebruikers, zijn geduld en inlevingsvermogen van belang om hen op een prettige en goede manier te helpen.
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden een leerzame en uitdagende werkomgeving waarin je volop praktijkervaring kunt opdoen. Je werkt onder begeleiding van ervaren collega's en krijgt de kans om je kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen. Om je werkzaamheden goed uit te voeren, stellen we een telefoon en laptop ter beschikking. Daarnaast ontvang je een uitstekend BBL-loon en ontvang je een reiskostenvergoeding. Kortom, een ideale plek om te groeien en je carrière een mooie start te geven!
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Met uitzicht op een vaste baan
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat
- Opleiden voor een mbo-certificaat