E-commerce specialist

LIFTUS Zin in een veelzijdige stageplaats waarin je echt het beste uit jezelf kunt halen?

Meewerken aan de volgende onderdelen: Webshop o Onderhoud assortiment (toevoegen van teksten, artikelen en foto’s) o Beantwoorden van klantvragen o Orderverwerking Online academie o Ontwikkelen nieuwe cursussen en finetunen huidige cursussen o Organiseren wekelijkse/2-wekelijkse webinars o Pro-actief aanwezig zijn in de online communities o Opname video-en podcast-onderdelen Social media o Schrijven van posts o Reageren op vragen en opmerkingen o Actief zijn in Facebook-groepen t.b.v. expertstatus E-marketing o Samenwerken met extern E-marketing bureau (social media) o Google SEO o E-mailfunnels ontwerpen, schrijven en publiceren o Lead-administratie Webinars o Ontwikkelen, organiseren en voorbereiden webinars o Opvolgen leads Blogs en wetenschappelijke artikelen o Schrijven van blogs o Schrijven van samenvattende artikelen van wetenschappelijk onderzoeken Administratie o Inkoop- en verkoopadministratie o Lead- en klantadministratie

Naar wie zijn wij op zoek?

Het is voor deze stageplaats echt belangrijk dat je de Nederlandse taal in woord en geschrift uitstekend beheerst. Daarnaast ben je natuurlijk leergierig en pro-actief.

Wat biedt het bedrijf?

Krachtige Voeding, gelieerd aan LIFTUS en gevestigd te Emmeloord, is een ambitieuze start-up op het gebied van voeding, gezondheid en geneeskunde. Het landelijk online platform bestaat uit een webshop, online academie, communities, blogs en wetenschappelijke artikelen, podcasts, therapeutenportaal en cliëntenportaal en heeft de ambitie het nummer één complementaire gezondheidsportaal van Nederland te worden. www.krachtigevoeding.nl Krachtige Voeding (LIFTUS) heeft jarenlange ervaring in het succesvol opleiden van BOL-leerlingen in de praktijk; er is een permanente stageplaats beschikbaar met een veelzijdig leer- en takenpakket en een goede vakbegeleiding. Wij werken met een hecht en gedreven team dat elkaar graag helpt waar nodig. Een stagiaire wordt door ons verwelkomd als nieuwe collega en gezien als uitbreiding van het team. Juist in een klein kernteam heb je meer mogelijkheden om veel verschillende dingen te leren en wordt er meer op je gerekend; samen de schouders eronder.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder