Junior accountmanager

Ouxo Energy B.V. Stage Junior Accountmanager bij Ouxo Energy B.V.

Je gaat leren hoe om te gaan met nieuwe klanten die een aanvraag voor een offerte doen. Hoe benader je deze klanten, hoe breng je goed de behoefte van een klant in kaart en op welke manier communiceer je met een klant. Je leert om offertes op te stellen, je leer calculaties maken en je leert om te gaan met prijsbezwaren. OUXO is een organisatie gespecialiseerd in zonne-energie, energiemanagement en opslagmogelijkheden. Je werkt samen met grote partijen zoals TESLA en Sunpower. Je gaat werken met geavanceerde software om simulaties voor klanten op te stellen, waarmee jij vervolgens je offerte weer op kunt stellen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je hebt een positieve instelling en denkt in kansen en niet in problemen. Je bent proactief en zorgt voor eigen inbreng. Daarnaast heb je een vlotte babbel en weet je hoe je door vragen te stellen goed behoeften van klanten in kaart kunt brengen. Je bent analytisch, vlot met computers en hebt oog voor details.

Wat biedt het bedrijf?

We bieden je een leerplek binnen een innovatief en dynamisch jong bedrijf. Je hebt veel kans op doorgroeimogelijkheden waaronder ook een vaste aanstelling! Je werkt in een modern kantoor met een goede lunchruimte, lunches worden op vrijdag verzorgt door het bedrijf zelf. Je werkt binnen een team van jonge professionals waardoor je snel zult moeten schakelen. Verder bieden we een salaris/stagevergoeding en is in overleg veel bespreekbaar. We zijn bereid te investeren in goede werknemers welke snel leren en een goede inzet tonen. Pas jij goed binnen ons team en hou je van een dynamische werkomgeving binnen een innovatief bedrijf? Dan zien we je graag eens op een kennismaking!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder