E-commerce specialist

Orbit Electronic Ervaring op doen als E-commerce Specialist bij snelgroeiend e-commerce bedrijf!

Ben je gepassioneerd over e-commerce en wil je veel ervaring opdoen bij een snelgroeiend e-commerce bedrijf in Enkhuizen? Wij zijn op zoek naar een E-commerce Specialist die ons team komt versterken om de zichtbaarheid en het conversiepercentage te verhogen van zowel webshop als diverse online marktplaatsen in binnen- en buitenland. Simpel gezegd: je helpt ons meer verkopen op onze webshop en marketplaces zoals Bol.com, Praxis.nl, Kaufland.de, CDiscount.fr en vele anderen. Ons doel is dat wij een conversiepercentage van 10% behalen (nu 8%, was 6%), dus we kunnen jouw hulp goed gebruiken! Jouw werkdag is dat je nadenkt over hoe onze producten op de best mogelijk manier gevonden worden en dat deze zo vaak mogelijk worden gekocht door de klant. Alle research, ideeën en onze ervaring breng je in de praktijk, om dit te testen en verder te verbeteren.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zoeken een stagiair(e) die de basis kent van SEO en andere webshop gerelateerde zaken, enorm leergierig is, zichzelf ook persoonlijk wil ontwikkelen en vooral iemand die veel ervaring op wil doen de e-commerce branche.

Wat biedt het bedrijf?

Werken in een dynamisch team van 8 collega's. Je doet veel ervaring op als E-commerce specialist. Je krijgt een vaste werkplek en hulp van ervaren collega's die je helpen groeien. Kansen voor persoonlijke en professionele groei en hopelijk een vaste (bij)baan na je stage!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder