Mediavormgever

Robitex B.V. Elke dag met de nieuwste social media trends en te gekke gadgets werken?

Stage I Allround Creatieve Marketing 32 - 40 uur, Locatie: Enschede Elke dag met de nieuwste social media trends en te gekke gadgets werken? Robitex is op zoek naar een allround creative marketing stagiair die gepassioneerd is om onze gifts, gadgets en give-aways met bijbehorende services online sterk neer te zetten en ons creatieve team ondersteunt in de creatieve marketing. Verantwoordelijkheden - Ondersteunen bij sociale mediakanalen; - Ondersteunen bij grafische vormgeving/bewaking van de huisstijl van onze klanten - Creëren van content en creatieve concepten voor zowel de website als social media; - Ondersteunen bij campagne- en productfotografie; - Video editing, TikTok content en reels

Naar wie zijn wij op zoek?

Vaardigheden - Je kan overweg met Adobe; - Je hebt affiniteit met videocontent; - Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar; - Je volgt een relevante opleiding op hbo- of mbo-niveau in de richting van Marketing, Creative Business, Communicatie of Branding; - Instagram, Facebook en TikTok zijn geen onbekend terrein voor jou; - Je spreekt en schrijft goed Nederlands;

Wat biedt het bedrijf?

Wat bieden wij - Een veelzijdige stage met de mogelijkheid je talenten te benutten; - Veel ruimte voor eigen inbreng; - Gezamenlijke lunch; - Toffe bedrijfsuitjes, beursbezoeken of leveranciersbezoeken; - Gezellige vrijmibo’s; - Een hele lieve kantoor hond - Een unieke kijk in de wondere wereld van relatiegeschenken in ons gloednieuwe bedrijfspand. Benieuwd? Bekijk alvast de virtuele rondleiding: https://youtu.be/bjGWHBSsld8 - En we vergeten vast nog wel het één en ander Over Robitex Wij zijn Robitex. Merkversterkers. Fans van sterke merken. Supporters van klanten. Het energieke team van Robitex heeft de ambitie om de merken van onze (inter)nationale klanten duurzaam sterker te maken. Doelgroepen verbinden aan je merk, missie of aan een moment.

Wat ga je leren?

  • Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen
  • B1-K1-W1 Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context
  • B1-K1-W2 Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant
  • B1-K1-W3 Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input
  • B1-K1-W4 Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject
  • B1-K1-W5 Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces
  • B1-K1-W6 Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen
  • B1-K1-W7 Voert projectmatige werkzaamheden uit
  • Positioneert en profileert zich in de markt
  • B1-K2-W1 Maakt een persoonlijk portfolio
  • B1-K2-W2 Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel)

lees verder