E-commerce specialist

Specishops Leerzame leerplaats met doorgroeimogelijkheden bij een snelgroeiend bedrijf: VerpakkingenXL

Ben jij op zoek naar een uitdagende BBL werkplek in een jong en snelgroeiend bedrijf? Heb je een passie voor sales? Dan hebben wij de perfecte kans voor jou! VerpakkingenXL is zo’n 10 jaar geleden begonnen met de online verkoop van verpakkingen aan e-commerce bedrijven. In de afgelopen 10 jaar is het klantenbestand en het assortiment enorm uitgebreid. Waar wij eerst online specialist waren in een aantal specifieke verpakkingen voor webshops, verkopen wij nu een compleet assortiment verpakkingen en kantoorbenodigdheden. Met dit complete assortiment bedienen wij een breed scala aan klanten. Denk aan: webshops, handelsbedrijven, fabrieken en winkels. Deze klanten worden nu online en via telefoon bediend, maar onze klanten willen wij ook graag bezoeken. Dit natuurlijk niet alleen om kennis te maken - we verwachten op deze manier natuurlijk ook een nog breder pakket verpakkingen te mogen leveren ;-).

Naar wie zijn wij op zoek?

Je hebt passie voor e-commerce. Met jouw e-commerce kennis signaleer jij online verkoopkansen om onze klanten nog beter te bedienen én om ons assortiment nog completer te maken.

Wat biedt het bedrijf?

Werkuren in overleg Werken binnen een jong snelgroeiend bedrijf. We zijn een informele organisatie en hebben korte lijnen Doorgroeimogelijkheden Flexibele werktijden

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder