WebwinkelKeur Enthousiaste en leergierige student gezocht!
In het kort; we zijn een klein (maar gezellig) team die een grote impact heeft op de veiligheid van de e-commerce wereld. Je bent bij ons geen stagiaire, maar ‘gewoon’ one of the team. Dus JA, ook jij doet mee met teamuitjes, vergaderingen en meetings en daar hoort uiteraard ook een kerstpakket bij. De grootste taak die je krijgt is om klantenservice te verlenen. Hiervoor vragen wij wel van je dat je Nederlands perfect is én dat je Engels kunt spreken en schrijven. Maar vergis je niet, het is geen typische klantenservice baan. Je hoeft dus niet de hele dag te bellen, maar wel moet je geconcentreerd kunnen werken. Je beantwoordt vragen vooral per e-mail en ons forum (zo’n 98%). Deze mails zijn van consumenten en leden van ons en zijn zeer uiteenlopend (vaak op juridisch gebied of omtrent installaties). We moeten vaak het één en ander wel uitzoeken. En om het werk leuk en afwisselend te houden, keuren we webwinkels die zich aanmelden voor ons keurmerk, en bemiddelen we bij geschillen.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Ondersteunt bij juridische en HR adviestrajecten
- P5-K1-W1 Levert managementinformatie
- P5-K1-W2 Ondersteunt juridische of hr aanvragen en opdrachten
- P5-K1-W3 Stelt standaarddocumenten op of vult ze in