Mediavormgever

MarketMakers B.V. Media Vormgever leerjaar 3 of 4

PURE The Winery is het snelst groeiende wijnmerk ter wereld! Onze wijnen zijn uniek, want ze bevatten geen suiker, geen koolhydraten en minder calorien. Inmiddels zijn onze Zero Sugar Wijnen verkrijgbaar in 23 landen over de hele wereld. En daar komen nog steeds nieuwe landen bij. Ons kantoor zit in Epe, vanuit hier bedienen we alle landen waar onze Zero Sugar Wijnen verkrijgbaar zijn. Denk hierbij aan het beheer van de webshops, alle social media kanalen, socials advertising en digital mailings. Ben jij een creatieve duizendpoot met een passie voor grafisch vormgeven n editen van video’s die impact maken? Heb je affiniteit met Social Media kanalen als Instagram en TikTok? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Naar wie zijn wij op zoek?

Jij kan overweg met alle Adobe pakketten om toffe visuals te creren. Jij kan zelfstandig opdrachten uitwerken binnen ons creatieve team. Jij kan out of de box denken om net dat verrassende element aan de visual toe te voegen. REVIEW van Eric (Deltion), stageperiode febr. t/m juli '22: Hoe zagen je dagelijkse werkzaamheden eruit? "Heel verschillend, omdat je met meerdere merken werkt verschilt het iedere dag. Van advertenties maken tot aan het maken van drukwerk materiaal." Op welk project dat je hebt opgeleverd ben je het meest trots? "Ik heb een soundtrack gemaakt voor PURE the Winery, deze zit nu onder de advertenties!" Wat vond je het leukst tijdens je stageperiode? "Het werken aan projecten. Voor PURE moest er bijv. POS-materiaal worden gemaakt in hetzelfde thema. Ik heb deze mogen ontwerpen en kreeg daarin alle vrijheid."

Wat biedt het bedrijf?

Alles is mogelijk! Je kan binnen MarketMakers doen wat je wilt zolang je je afspraken maar nakomt en een goede inzet hebt. Wie goed doet, wie goed ontmoet. Ook hebben wij binnen MarketMakers een breed netwerk waar we jou ook ingangen kunnen bieden. Bij MarketMakers werk je in de creative studio samen met 2 vaste en 2 parttime collega's. Daarnaast zijn er nog 6 andere collega's. We hebben een veilige omgeving waarin je jezelf mag zijn, jezelf verder kan ontwikkelen en ook best een foutje mag maken (zolang je er maar van leert ;-) ) Je hoeft 's morgens geen brood te smeren, want elke dag verzorgen wij de lunch voor jou! Op vrijdagmiddag sluiten we de week af met een vrijdagmiddag borrel. Uiteraard ga je ook elk kwartaal gezellig met ons mee op teamuitje!

Wat ga je leren?

  • Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen
  • B1-K1-W1 Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context
  • B1-K1-W2 Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant
  • B1-K1-W3 Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input
  • B1-K1-W4 Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject
  • B1-K1-W5 Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces
  • B1-K1-W6 Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen
  • B1-K1-W7 Voert projectmatige werkzaamheden uit
  • Positioneert en profileert zich in de markt
  • B1-K2-W1 Maakt een persoonlijk portfolio
  • B1-K2-W2 Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel)

lees verder