MBM B.V. Stagiair(e) Secretariaat gezocht in omgeving Ermelo
Als Stagiair(e) Secretariaat ben je mede verantwoordelijk voor een effectieve organisatie op kantoor. Met jouw gastvrije en vrolijke uitstraling weet jij bezoekers direct een positieve indruk te geven. Deze ervaring wordt versterkt doordat jij hen begeleidt naar de locatie van de afspraak en direct een kopje koffie of thee aanbiedt. Het kantoor wordt vanuit MBM gebruikt door meerdere bedrijven. De uitdaging in deze functie is om de dienstverlening voor deze bedrijven en klanten te combineren, zodat het samenwerkend werkt. Je werkt dan ook nauw samen met de klanten en collega’s van MBM en de samenwerkende bedrijven. Taken en verantwoordelijkheden: - Bezetting van de receptie. - Opnemen en doorschakelen van telefoon. - Bezoekers ontvangen en voorzien van koffie. - Verschillende agenda’s bijhouden en afspraken plannen. - Websitebeheer. - Ondersteuning projecten en financiële administratie.
Naar wie zijn wij op zoek?
Als Stagiair(e) Secretariaat vind jij het leuk om mensen te ontvangen en hen een welkom gevoel te geven. Door jouw gevoel voor overzicht en structuur weet je zowel verschillende agenda’s als afspraken en bijeenkomsten in goede orde te laten verlopen. Daarnaast verwachten wij: - We zoeken een stagiair voor het eerste halfjaar van het schooljaar 2024/2025. - Je volgt een opleiding in de richting secretariaat, directiesecretariaat, management assistant of office assistant. - Het is fijn als je enige ICT kennis hebt, dit is niet vereist. - Net als voor ons, is kwaliteit leveren voor jou erg belangrijk. - Je bent een echte aanpakker, gastvrij en komt representatief over. - Woonachtig in omgeving Harderwijk.
Wat biedt het bedrijf?
Werken bij MBM betekent onderdeel zijn van een dynamisch en leuk team, waar veel ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling. We werken hard, maar vinden het ook belangrijk om leuke activiteiten te ondernemen en plezier met elkaar te hebben. Daarnaast mag je het volgende verwachten: - De mogelijkheid voor een stageopdracht van minimaal 24 uur per week; - Werken met organisaties in de diverse branches; - Mogelijkheid om je verder te ontwikkelen; - Een informele werksfeer waarin hard wordt gewerkt, maar met veel plezier.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Voert office & management support uit
- P3-K1-W1 Levert managementinformatie
- P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
- P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
- P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten