Sourcecare BV iPhones repareren of systemen beheren? Grijp je kans en reageer op deze stageplaats!
Je bent werkzaam in de winkel als servicemedewerker. Dit houdt in dat je leert om mobiele telefoons, tablets, laptops en pc's te installeren en repareren. Troubleshooten en serviceverlening is een belangrijke factor hierbij. Tevens zal de student telefonisch en technische ondersteuning bieden aan zowel zakelijke als particuliere klanten. De stagetijden zijn van 10:00 - 18:00 uur uur van dinsdag t/m vrijdag, maandags werken we van 14:00 tot 18:00 uur.
Naar wie zijn wij op zoek?
De student beschikt minimaal over basiskennis Windows 7/8/10 en kent de basisprincipes TCP/IP en Networking Essentials. Wij vragen van de student om sociaal en collegiaal te zijn, geen 9:00 tot 17:00 mentaliteit. De student dient een vlotte babbel te hebben, secuur en geduldig kunnen werken en gemoviteerd te zijn.
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden de student een brede opleiding op het gebied van reparatie en service. De student leert iPhones en andere mobile devices te installeren en repareren. Doorgroeimogelijkheden zijn aanwezig, bijbaan in avonden of zaterdagen behoort tot de mogelijkheden. Bij gebleken motivatie en geschiktheid is er een mogelijkheid om verder door te groeien naar network engineer of jr. systeembeheerder bij het moederbedrijf SourceCare B.V.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten