Movidis B.V. Stage met uitstekende arbeidsomstandigheden: Junior manager groothandel
Op zoek naar een stage die niet alleen leerzaam is, maar ook een dosis plezier biedt, met uitstekende arbeidsomstandigheden en waarbij je deel uitmaakt van een gezellig team? Lees dan snel verder! Omdat we een klein bedrijf zijn, kun je veel verschillende dingen doen en maken. We zoeken iemand die van aanpakken houdt en het leuk vindt om diverse taken op te pakken en veelzijdig werk uit te voeren. Werkzaamheden • Verantwoordelijk voor het beheer van specifieke productgroepen en/of merken om ze beter onder de aandacht van klanten te brengen. • Onderzoeken en analyseren van de customer journey • Uitvoeren van commerciële trajecten, zoals voorbereiden, verkopen en verzorgen van ordertrajecten en aftersales • In kaart brengen van de marktpositie van de onderneming en het commerciële aanbod, evenals het doen van verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en marktbewerking • Actieve betrokkenheid bij het ontwikkelen van promotiecampagnes voor onze producten
Naar wie zijn wij op zoek?
We zoeken iemand die... • Ervaring heeft in commerciële trajecten, zoals verkoop, orderverwerking en aftersales • Goede communicatieve vaardigheden heeft • Analytisch sterk is en commerciële kansen kan vaststellen • Zelfstandig kan werken en initiatief neemt
Wat biedt het bedrijf?
• Goede begeleiding • Een gezellig, klein en jong team van collega's • Mogelijkheid tot thuiswerken (1 dag per week) • Flexibele werktijden, als je daar behoefte aan hebt • Een prima stagevergoeding • Goede koffie • Een fijne werkplek waar je veel leert • Doorgroeimogelijkheden na je stageperiode (als bijbaan of fulltime baan) De begindatum is in overleg. MOJOGEAR ontwikkelt en verkoopt foto- en video-accessoires voor smartphones en camera’s. Denk daarbij aan statieven, videoverlichting, Bluetooth remotes, microfoons, maar ook powerbanks en kabels.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Geeft tactische input voor het vestigingsbeleid
- P5-K1-W1 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar groeimogelijkheden voor de vestiging
- P5-K1-W2 Levert input voor een vestigingsplan
- P5-K1-W3 Bewaakt een omzet- en kostenplan
- P5-K1-W4 Presenteert en profileert de vestiging in netwerken
- Coördineert operationele processen en werkzaamheden
- P5-K2-W1 Draagt bij aan het evalueren van het uitgevoerde vestigingsbeleid
- P5-K2-W2 Informeert collega's over trends, bedrijfsvoering en visie
- P5-K2-W3 Adviseert over de personeelsbehoefte
- P5-K2-W4 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P5-K2-W5 Coördineert de goederenstroom
- P5-K2-W6 Coacht en ondersteunt collega's bij werkzaamheden
- Voert een commercieel traject uit
- P5-K3-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P5-K3-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P5-K3-W3 Voert een verkoopgesprek
- P5-K3-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P5-K3-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P5-K3-W6 Bereidt de inkoop voor
- P5-K3-W7 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat