E-commerce specialist

Baktotaal Bouwhuis B.V. Stage Digital Marketing bij een internationale webshop in bakartikelen

Lijkt het je leuk om; Stage te lopen in een echt familiebedrijf met een jong en gedreven team Samen met onze ervaren marketeers de socialemediakanalen te beheren (o.a. 30.000 volgers op Instagram!) Tiktoks, reels, stories en posts te bedenken en te maken Lekkernijen te bakken en hierbij teksten te schrijven en beeld te verzamelen Ervoor te zorgen dat we online blijven groeien Meer te leren over de inzet van digital marketing bij een grote internationale webshop Webshop content te produceren Ons team te ondersteunen in diverse (ad-hoc) online marketing en webshop werkzaamheden

Naar wie zijn wij op zoek?

Dit ben jij: Je bent gemotiveerd en toont initiatief Je bent voor minimaal 4 dagen per week beschikbaar Je hebt oog voor detail Je hebt affiniteit met (online) marketing Je werkt graag samen in een team maar kan ook zelfstandig taken oppakken Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal

Wat biedt het bedrijf?

Bij Baktotaal in Goor, Overijssel, zoeken we voortdurend naar enthousiaste en creatieve marketingstudenten die graag stage willen lopen bij dé online webshop van bakproducten. Op onze website bieden we een assortiment van 10.000 bakartikelen aan die we direct uit voorraad leveren aan klanten in Nederland & België, en recentelijk ook in andere landen zoals Duitsland & Frankrijk. Met een magazijn vol met 10.000 bakproducten, duizenden pakketten per week en tienduizenden volgers op diverse sociale-mediakanalen, is er altijd wel wat te doen is. Onze marketingafdeling werkt nauw samen met een digitaal marketingbureau om ervoor te zorgen dat we bovenaan staan in Google, door zowel SEO als SEA slim toe te passen. Via sociale media, e-mailmarketing en onze inspirerende pagina's met recepten en baktips, zijn we aanwezig gedurende de hele klantreis. Je krijgt veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen en je komt te werken in een gezellig team van professionals in een informele werkomgeving.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder