Safety Consulting & Technology B.V. IT-stageplek in een gezellig softwareteam waar producten worden gemaakt voor de hulpdiensten (brandweer & ambulance).
• Hij/zij is het eerste aanspreekpunt voor gebruikers en zijn/haar taak is hun issues goed te registreren en ervoor te zorgen dat deze worden opgelost; • Hij/zij test nieuwe releases van softwarepakketten die door SafetyCT zelf of door een van haar partners zijn gebouwd; • Hij/zij levert telefonisch of on-site support, maar helpt de gebruikers ook door middel van remote tools en e-mails; • Hij/zij behandelt en beantwoordt een divers scala aan vragen. Enkele voorbeelden: Inlogproblemen, geen incidenten ontvangen van de 112 meldkamer, defecte hardware in voertuigen.
Naar wie zijn wij op zoek?
• Een 3e of 4e jaars jaars student Allround medewerker (mbo niveau 3) of Expert IT System & Devices (mbo niveau 4); • Iemand met goede telefonische en communicatieve vaardigheden; • Affiniteit met IT en applicaties.
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden een leerzame stage waarin de student kan groeien en IT-vaardigheden kan ontwikkelen. Daarnaast ontvangt de student een stagevergoeding. Bevalt het goed van beide kanten, dan kunnen we een vaste baan aanbieden!
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten